تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان


تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

شبکه «المنار» بامداد یکشنبه گزارش داد که یک هواپیمای بدون سرنشین اشغالگران، دو موشک به شهرک «میس الجبل» شلیک کرد.

تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش راهبرد معاصر، منابع محلی بامداد یکشنبه از حمله هوایی مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.شبکه «المنار» در این‌باره گزارش داد که یک هواپیمای بدون سرنشین اشغالگران، دو موشک به شهرک «میس الجبل» شلیک کرد.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.پیش از این نیز رسانه‌های لبنانی شامگاه چهارشنبه از جنایت جدید اشغالگران در جنوب این کشور، با ۸ شهید و چندین زخمی در پی حمله به شهر «النبطیه» خبر داده بودند.

«هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در واکنش به این حمله اشغالگران گفت: «تجاوزی که امروز در جنوب لبنان رخ داد و به دنبال آن چند غیرنظامی و کودک به شهادت رسیدند، نمی‌تواند بدون پاسخ بماند»./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب