ترامپ: بهره هوشی بایدن از همه روسای جمهوری آمریکا پایین‌تر است!


ترامپ: بهره هوشی بایدن از همه روسای جمهوری آمریکا پایین‌تر است!

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا می‌گوید بایدن در میان تمام رؤسای‌جمهوری این کشور بهره هوشی پائین‌تری دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ بامداد یکشنبه و در سخنرانی در میان هواداران خود در میشیگان گفت: «او مردی است که بهره هوشی بسیار پائینی دارد؛ رئیس‌جمهور ما. من شرط می‌بندم که در بین تمام رؤسای‌جمهور ما، بایدن بهره هوشی کمتری دارد».

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ادامه حملات خود به بایدن، او را برای پست ریاست‌جمهوری «بی‌کفایت» خواند و گفت «او حتی نمی‌تواند به تنهایی جایگاه سخنرانی خود را پیدا کند». حواس‌پرتی و رفتارهای عجیب بایدن حین سخنرانی‌ها بارها سوژه نیش‌های ترامپ شده است.

نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا همچنین گفت «فساد نظام قضایی و گسیل کنترل‌نشده مهاجران در مرز مکزیک»، آمریکا را به یک کشور جهان سومی تبدیل کرده است.

ترامپ گفت: «اگر این پیگردها ادامه داشته باشد، هیچ‌کسی نمی‌خواهد در ایالات متحده تجارت انجام دهد و ما به یک کشور جهان سومی تبدیل خواهیم شد».

این در حالی است که او روز جمعه و در پرونده فریب‌کاری در گزارش دارایی خالص شرکت‌های خود به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار و محرومیت از داشتن کسب‌وکار در ایالت نیویورک به مدت سه سال محکوم شده است. رئیس‌جمهور پیشین آمریکا همچنین گفت: «در واقع در بسیاری از موارد به یک کشور جهان سومی بدل شده‌ایم؛ مرزهای جنوبی را ببینید».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟