مصباحی مقدم:معتقدم باید فضای نقد در جامعه برقرار باشد


مصباحی مقدم:معتقدم باید فضای نقد در جامعه برقرار باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدم که همیشه باید گفت و گو داشته باشیم و فضای نقد در جامعه برقرار باشد و حتی اگر رسانه ملی این اقدام را با فراگیری شخصیت های سیاسی و کشوری بیشتری داشته باشد، به افزایش سرمایه اجتماعی کمک می کند.

مصباحی مقدم:معتقدم باید فضای نقد در جامعه برقرار باشد

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلامرضا مصباحی مقدم شنبه شب در حاشیه نشست خانه گفت وگوی انتخابات در دانشگاه تهران به میزان رقابتی بودن انتخابات اشاره کرد و افزود: ثبت نام آزاد بود و هر کسی می توانست ثبت نام کند. برخی باور نداشتند که فصای آزاد برای مشارکت وجود داشته باشد اما شورای نگهبان ۱۵ هزار نفر یعنی ۷۳ درصد را تایید کرده و حتی با دست بازتری نسبت‌ به‌ هیات های اجرایی اقدام کرده که این اقدام حاصل توصیه رهبر انقلاب بود.

وی گفت: تصورم این است که حتما از همه جریان های سیاسی ثبت نام کرده اند ولی ممکن است مشاهیر آنها نیامده باشند ولی جوان ترها آمده اند، لذا می توان گفت انتخابات رقابتی است.

مصباحی مقدم با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که در جریان اصولگرا دو لیست باشد، گفت: خبر داریم که جریان اصلاح طلب هم، به ویژه با نامه ۱۱۰ شخصیت سیاسی آنها، در تهران قوی ورود می کند و با ورود آنها سطح مشارکت افزایش می یابد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان