واکنش انصارالله یمن به مسدود شدن حساب توئیتری


واکنش انصارالله یمن به مسدود شدن حساب توئیتری

جنبش انصارالله یمن مسدود شدن صفحه رسمی خود در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) را بیانگر معیار‌های دوگانه شرکت عامل این پلتفرم عنوان کرد.

واکنش انصارالله یمن به مسدود شدن حساب توئیتری

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت ایکس بدون هیچ توجیه قانونی حساب رسمی وب‌سایت انصارالله یمن را غیرفعال کرد.

مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی انصارالله غیرفعال شدن حساب رسمی این پایگاه در پلتفرم ایکس را نقض تمامی قوانین و کنوانسیون‌های حقوق بشر و نقض آشکار آزادی مطبوعات و نشریه دانست.

نهاد مذکور اعلام کرد این اقدام توییتر نشان دهنده استاندارد‌های دوگانه شرکت عامل این پلتفرم و تأثیرپذیری آن از تصمیمات لابی صهیونیستی است.

مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی انصارالله تاکید کرد: این اقدام غیرقانونی، حرفه‌ای بودن شرکت ایکس را به خطر می‌اندازد و ثابت می‌کند که حضور در این پلتفرم حتی با رعایت استاندارد‌های حرفه‌ای شرکت، دیگر ایمن نیست.

این نهاد اعلام کرد این اقدام توییتر همانند اقدام شرکت آلمانی Contabo در چارچوب تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن قرار دارد که به دلیل حمایت این کشور از ملت مظلوم فلسطین بار‌ها مورد حمله آمریکایی ـ انگلیسی قرار گرفته است.

مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی انصارالله اعلام کرد: تلاش برای خاموش کردن صدا‌ها و تریبون‌های آزاد در افشای لابی صهیونیستی و بازو‌های شیطانی آن و اقدامات تروریستی شنیع آن‌ها علیه مردم آسیب پذیر نتیجه‌ای نخواهد داشت، زیرا همه جهان کاملاً آگاه هستند که آمریکا حامی تروریسم، جنایت و فساد است. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟