پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران به واحد های اقتصادی با تراز مثبت لرستان


پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران به واحد های اقتصادی با تراز مثبت لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سیروس ابراهیمی در جشنواره معرفی و تکریم کارفرمایان برتر لرستان بیان کرد: با اهتمام دولت سیزدهم برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل تاکنون ۱۵۱ واحد تعطیل شده...

به گزارش رکنا از لرستان؛ سیروس ابراهیمی در جشنواره معرفی و تکریم کارفرمایان برتر لرستان بیان کرد: با اهتمام دولت سیزدهم برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل تاکنون ۱۵۱ واحد تعطیل شده به چرخه تولید برگشته که از مهمترین این واحدها احیا کارخانه ماشین سازی است که اکنون با ظرفیت تولید ۵۰ دستگاه خودرو و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی فعال است.

وی با اشاره به صنعت تعطیل شده شیرخشک از دهه ۳۰ تاکنون، خمیرمایه، فولاد نوید الیگودرز، فولاد ازنا افزود: شرکت پارسیلون در مرحله قضایی قرار گرفته است.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر لزوم ایجاد فضای آرامش بخش برای سرمایه گذاران یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل بانک رفاه کارگران انجام شده به تمام واحدهای اقتصادی که ۲ سال تراز مالی مثبت داشته باشند، تسهیلات مورد نیاز پرداخت می شود.

ابراهیمی به اشاره به اینکه سرمایه گذاران در شرایطی ناامن کار اقتصادی فعالیت می کنند، ادامه داد: اما این ناامنی‌ها را شکسته و مجموعه خود را به امنیت رساندند ، تمام جهان هستی و آنچه در زندگی بشر اتفاق افتاده تا امروز علت‌ و معلول آن تلاش، کار و کوشش بوده که توسط کارگران و کارفرمایان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: خداوند در ذات ما تلاش و کوشش قرار داده و ما آمده‌ایم که با کار و تلاش بتوانیم خود و جامعه را مدیریت کنیم، همه موجودات این خصیصه را دارند اما در انسان تشریعی و در دیگر حیوانات تکوینی است.

ابراهیمی بیان کرد: خداوند به ما قدرت تفکر، تعقل و اندیشه داده و کسانی منشاء تغییر و تحول هستند که کارهای نو انجام می‌دهند، رشد هستی و تکامل بشر مدیون آدم‌های خلاق، نوآور و پیشرو است.

تقویت تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ پیشرفت چشمگیری در بخش‌های مختلف مانند تعداد بیمه شدگان اجباری داشتیم که نشان از فعالیت‌های انجام شده در استان دارد.

منوچهر گودرزی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره این است که فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار ترویج پیدا کند و همچنین تقویت و توسعه تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی، افزایش رضایتمندی در بین گروه‌های کارفرمایی و الگوسازی از کارفرمایان در تولید و کارفرمایی است.

وی بیان کرد: شاخص‌هایی که مدنظر قرار دادیم نهادینه کردن تولید کالای ایرانی با تحقق شعار سال، استفاده از فناوری و فنون دانش بنیان، افزایش تعداد کارگران و بیمه شده، نداشتن بدهی معوق و جاری، نداشتن دعواهای ماده ۱۴۸ قانون کار بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان افزود: کارفرماهایی که شاخص‌های فرهنگی را در محیط کاری مورد توجه قرار دادند، استفاده از سامانه های غیرحضوری از دیگر شاخص‌های مورد نظر ما بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۷ سرویس مجازی داریم که باعث شده حضور مردم در ادارات تأمین اجتماعی خیلی کمتر از گذشته شود.

در این آئین چهره های برتر در حوزه ی کارآفرینی لرستان تجلیل شدند.

مهدی زکی پور/لرستان


پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران به واحد های اقتصادی با تراز مثبت لرستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه