اهدای جایزه مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) به هتل مجلل چهارباغ اصفهان+فیلم


اهدای جایزه مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) به هتل مجلل چهارباغ اصفهان+فیلم

به گزارش رکنا از اصفهان؛ جایزه بزرگ مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) در یازدهم سپتامبر ۲۰۲۴ در سالن اجتماعات وزارت گردشگری در کوالالامپور مالزی از سوی وزیر گردشگری مالزی به نماینده هیات مدیره...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ جایزه بزرگ مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) در یازدهم سپتامبر ۲۰۲۴ در سالن اجتماعات وزارت گردشگری در کوالالامپور مالزی از سوی وزیر گردشگری مالزی به نماینده هیات مدیره هتل مجلل چهارباغ اصفهان اعطا شد .

این هتل تازه تاسیس، به عنوان اولین و تنها هتل ایران است که با رعایت اصول کاهش آلاینده ها و حفظ محیط زیست، و توجه به مقولات انسان، رفاه و مسوولیت های اجتماعی، در سطح بین المللی از نظر هیات داوران جایزه جهانی GPM شناخته شده است .

اهدای جایزه مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) به هتل مجلل چهارباغ اصفهان+فیلماین نشان بین المللی ، در آیینی که در محل سالن اجتماعات هتل مجلل چهارباغ اصفهان و با حضور جمعی از مدیران و مسوولان استان و همچنین حضور بصورت آنلاین دبیر جایزه جهانی GPM مالزی برگزار شده بود، گواهینامه بین المللی GPM، «هتل سبز» به مهندس مرتضی ملااحمدی رییس هیات مدیره هتل مجلل چهارباغ اصفهان اعطا شد.

در ادامه این نشست ، مدیرعامل گروه هتل های چهارباغ ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته ، بر اهتمام مدیریت هتل در حفاظت همه جانبه از زیست محیط و هوشمند سازی خدمات و انرژی تاکید کرد و افزود: صنعت گردشگری و هتلداری از جمله صنایع شاخص در جهان هستند که در زمره صنایع پاک معرفی می شوند.

اهدای جایزه مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) به هتل مجلل چهارباغ اصفهان+فیلمدکتر مجتبی ملااحمدی در ادامه بر توسعه پایدار و حرکت به سمت اقتصاد سبز تاکید کرد و گفت: اقتصاد سبز رویکردی نوآورانه در سازگار کردن اقتصاد با الزامات زیست‌محیطی و الگویی است که ضمن توسعه رفاه و برابری اجتماعی، خطرات زیست محیطی و کمبودهای اکولوژیکی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

ملااحمدی افزود: هتل مجلل چهارباغ اصفهان ، با استقرار در یک منطقه تاریخی و با سازه ای همخوان با میراث فرهنگی کشور ، اقداماتی همچون حذف شوینده های شیمیایی و توجه به پسماند ، مدیریت و بهره وری در انرژی از طریق هوشمند سازی و آموزش پرسنل را سرلوحه اقدامات خود قرارداده است.

دکتر هادی شهپر عضو کمیسیون بین الملل خانه صنعت معدن و تجارت ایران و رییس شورای ایران در اتاق بازرگانی بین الملل مالزی در این نشست ضمن تبریک دریافت این نشان بین المللی ، بر اهمیت مدیریت از منابع انرژی و حفاظت از محیط زیست در کسب و کارهای اقتصادی تاکید کرد. شهپر افزود: داوری و نظارت انجمن جهانی GPM از اقدامات صورت گرفته توسط متقاضیان دریافت این نشان با بررسی اقدامات بر اساس شاخصه های پنج گانه پایداری صورت میگیرد. وی افزود : هتل مجلل چهارباغ اصفهان نخستین هنل پنج ستاره ایرانی است که موفق به دریافت این نشان پر افتخار گردیده و امیدواریم در آتیه نزدیک سایر هتل های کشور نیز در مسیر حراست از محیط زیست و منابع انرژی همگام شوند.

اهدای جایزه مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) به هتل مجلل چهارباغ اصفهان+فیلمدکتر نور سایداتول اکمل مازلان رییس انجمن کسب و کارهای پایدار مالزی و دبیر جایزه جهانی GPM در مالزی که از طریق وبینار در این نشست شرکت کرده بود با تشریح روند انتخاب برگزیدگان این نشان جهانی ، به بیان اقدامات شاخص هتل مجلل چهارباغ اشاره کرد و گفت: علاوه بر اجرای شاخصه های پایداری ، این هتل در محور تاریخی با تاسی از میرات تاریخی و فرهنگی اقدامات قابل ملاحظه ای را انجام داده و از آن بعنوان یک هتل موزه میتوان یاد کرد. علاوه بر آن احترام به انسان ، رفاه و مسوولیت های اجتماعی با جلب رضایت مندی گردشگران در زمینه های مختلف همچون طبخ غذاهای متنوع با کیفیت میتوان نام برد که شایسته تقدیر میباشد.

در ادامه این نشست، آقایان نمکی زاده رییس اتاق اصناف استان و بیگی رییس اتحادیه هتلداران استان در سخنانی ضمن تبریک این موفقیت، دریافت این نشان ارزشمند را به مردم دیار نصف جهان و گردشگران و مدیریت و کارکنان هتل تبریک گفتند.

شایان ذکر است جایزه جهانی GPM هر ساله توسط انجمن کسب و کارهای پایدار مالزی برگزار میگردد که امسال برای اولین بار این نشان به یک هتل ایرانی تعلق گرفته است.



اهدای جایزه مدیریت پروژه سبز جهانی (GPM) به هتل مجلل چهارباغ اصفهان+فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...