بهره‌برداری از 15 واحد صنایع تبدیلی طی امسال در همدان


بهره‌برداری از 15 واحد صنایع تبدیلی طی امسال در همدان

به گزارش رکنا از همدان، حسن محمدی با اشاره به عملکرد حوزه صنایع کشاورزی استان اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری ۱۵ واحد صنایع غذایی در استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند که این میزان پروانه...

به گزارش رکنا از همدان، حسن محمدی با اشاره به عملکرد حوزه صنایع کشاورزی استان اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری ۱۵ واحد صنایع غذایی در استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند که این میزان پروانه زمینه اشتغال ۱۹۳ نفر را ایجاد کرده است.

وی افزود: توان جذب محصولات خام کشاورزی این تعداد واحد تولیدی بالغ بر ۸۵ هزار تن است همچنین ۲۴۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش صورت گرفته است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه یادآور شد: ۵۳ فقره جواز تاسیس طی این بازه زمانی با توان جذب ۳۱۵ هزار تن محصول و سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال گذشته ۳۵۴ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع تبدیلی در استان صادر شده است خاطرنشان کرد: این تعداد پروانه ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار تن ظرفیت جذب محصولات کشاورزی دارد.

محمدی با بیان اینکه این میزان پروانه، اشتغالزایی ۵ هزار و ۳۴۵ نفری ایجاد کرده است تصریح کرد: ۲۲۸ واحد صنایع تبدیلی با پیشرفت فیزیکی بعضا ۹۰ درصد تا پایان سال گذشته در دست احداث بوده است.

وی سرمایه گذاری این تعداد واحد صنایع غذایی را ۴ هزار میلیارد تومان دانست و گفت: در مجموع ۲۸۰ واحد صنایع تبدیلی در صورت تزریق تسهیلات به چرخه تولید استان افزوده می‌شوند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان همدان در پایان اضافه کرد: سالانه در این حوزه ۲۰ تا ۳۰ واحد صنایع تبدیلی وارد چرخه تولید استان می‌شود.


بهره‌برداری از 15 واحد صنایع تبدیلی طی امسال در همدان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! / الینا کیست؟!