حزب سبز انگلیس: بریتانیا از همدستی با اسرائیل در کشتار غزه دست بردارد


حزب سبز انگلیس: بریتانیا از همدستی با اسرائیل در کشتار غزه دست بردارد

یکی از سران حزب سبزها در انگلیس، چهار پیشنهاد برای توقف فوری کشتار اسرائیل در غزه مطرح و مواضع لندن درباره این جنگ را محکوم کرد.

حزب سبز انگلیس: بریتانیا از همدستی با اسرائیل در کشتار غزه دست بردارد

به گزارش راهبرد معاصر، حزب سبزها در انگلیس اعمال تحریم علیه اسرائیل و توقف فروش سلاح به این رژیم را خواستار شد.یکی از رهبران حزب سبز در انگلیس کارلا دنیر، برای توقف فوری جنگ اسرائیل علیه غزه چهار راهکار پیشنهاد داد و همدستی لندن در کشتار فلسطینیان را محکوم کرد. به گفته او، انگلیس باید این اقدامات را انجام دهد: «توقف فروش سلاح به اسرائیل، محاکمه جنایتکاران جنگی، تحریم رهبران سیاسی اسرائیل و منع حضور اسرائیل در مسابقات ورزشی و موسیقی».


دنیر اعلام کرد که «دولت بریتانیا باید از اسرائیل بخواهد که کشتار را متوقف کنn... البته حماس نیز باید با آتش بس موافقت و همه گروگان‌ها را آزاد کند».به گفته او، «تصمیمات دولت بریتانیا و مهمتر از همه شکستش برای تاکید بر آتش بس فوری، آنها را در کشتن 28000 نفر شامل 12000 کودک همدست کرده است».این سیاستمدار بریتانیایی ادامه داد که «اسرائیل به قطعات خاصی از تسلیحات که در بریتانیا تولید می‌شود، متکی است از جمله جنگنده اف-35. اخیرا دادگاهی در هلند به دولت دستور داد تا صادرات قطعات یدکی اف-35 به اسرائیل را متوقف کند.

ما از دولت بریتانیا می‌خواهیم که از این روند پیروی کند و تمامی مجوزهای صادرات تسلیحات به اسرائیل را تا پایان کشتار به حالت تعلیق درآورد. بریتانیا باید تمام همکاری‌های نظامی با اسرائیل را متوقف کند».از نظر این حزب برای توقف کشتار جمعی در غزه، «می‌توانیم با اعمال تحریم‌های هدفمند علیه افراد کلیدی، فشار بر رهبران اسرائیل را افزایش دهیم که این شامل ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی‌ها رهبری و اعضای کابینه اسرائیل می‌شود»./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟