ساعت پخش فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین اعلام شد !


ساعت پخش فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین اعلام شد !

فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین / جام جهانی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین / بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین / ساعت فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین / فوتبال ساحلی ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین

تیم ملی کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین هم‌گروه است. ایران بعد از ۲ دوره غیبت پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. تیم ملی اسپانیا بعد از قهرمانی در اروپا پا به این مسابقات گذاشت.

تاریخ بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین

بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین شنبه 28 بهمن برگزار خواهد شد.

ساعت بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین

ساعت بازی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین ۲۰:۳۰ به وقت تهران است.

ساعت پخش فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین اعلام شد !

پس از جلسه هماهنگی دیروز، ساحلی بازان ایران، امروز با پیراهن و شورت قرمز، به زمین خواهند رفت. دروازه بانان تیم ملی هم امروز با پیراهن و شورت سبز فسفری به میدان خواهند رفت.

تیم ملی آرژانتین هم با پیراهن همیشگی اش یعنی سفید با آبی راه راه و شورت سفید به مصاف ایران خواهد آمد و دروازه بانان آرژانتین هم پیراهن و شورت آبی بر تن خواهند کرد.

تیم ایران در اولین دیدار خود، مقابل اسپانیا قرار گرفت. دوازده دقیقه اول این دیدار با برتری ۳ بر یک اسپانیا به پایان رسید. برای اسپانیا در این نیمه دیوید آردیل ۲ بار و چیکی گلزنی کردند و تک گل تیم ملی فوتبال ایران را مسلم مسیگر به ثمر رساند.

تیم ملی ایران موفق شد گل دوم را توسط محمد علی مختاری در ابتدا نیمه دوم به ثمر برساند اما در ادامه این اسپانیا بود که با گل‌های کومان و خوزه آریاس این نیمه را برتری ۵ بر ۳ به پایان رساند.

یوزهای ایرانی در نیمه سوم، ۲ گل زدند و بازی را به تساوی کشاندند، تا برنده این دیدار در وقت ۳ دقیقه اضافی مشخص شود.

در حالی که تنها یک ثانیه تا پایان این دیدار باقی مانده بود، خوزه آریاس موفق شد گل ششم اسپانیا را به ثمر برساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

تیم ملی فوتبال ایران در ضربات پنالتی با تلاش سید مهدی میرجلیلی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک اسپانیا را مغلوب کند و با برتری ۹ بر ۷ پیروز میدان شود.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل