باز شدن گره ترافیکی 25 ساله در بزرگراه آزادگان


باز شدن گره ترافیکی 25 ساله در بزرگراه آزادگان

همزمان با یکصد و یکمین پویش امید و افتخار کندرو شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان به بهره‌برداری رسید.

باز شدن گره ترافیکی 25 ساله در بزرگراه آزادگان

به گزارش راهبرد معاصر، آیین بهره‌برداری از کندرو شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تنگدویان صبح امروز با حضور لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، سردار اسدالله حاج زمانی؛ معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا و مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران و محمدامین سالاری‌پور؛ شهردار منطقه 16 در قالب یکصد و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد.

مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در این مراسم گفت: پروژه کندرو شمالی بزرگراه آزادگان به جهت بار ترافیکی بسیاری که در این محدوده دارد و خارج از ظرفیت خود علاوه بر نقش کمربندی جنوب تهران نقش محوری ترانزیتی در کشور را ایفا می کند و به همین جهت نیازمند توجه بالایی است.

وی تصریح کرد: طول این کندرو 3.6 کیلومتر است و این پروژه کار بسیار سنگینی بود که طی یک سال و نیم انجام شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: 13 هزار تن آسفالت در این محدوده توزیع شده است و برنامه ریزی ما براین بود که امروز هم کندرو شمالی و هم جنوبی را افتتاح کنیم اما به جهت معارض تاسیساتی کندروجنوبی، احداف آن به تأخیر خورد و در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

صداقتی افزود: با احداث این کندرو باید دوربین های سرعتگیر در این نقطه فعال شود.

وی افزود: بعد از کلان پروژه شهید بروجردی اثرگذارترین پروژه سازمان مهندسی عمران پروژه امروز است که در سال جدید به بهره‌برداری رسید و همچنین تا پایان سال 6 تقاطع دیگر را تکمیل خواهیم کرد که با افتتاح این 6 تقاطع شمار پروژه های عمرانی این دوره به 39 تقاطع خواهد رسید و سال آینده نیز 20 تقاطع در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، سردار حاج زمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا در این مراسم، گفت: پروژه کندرو شمالی بزرگراه آزادگان گره ترافیکی 25 ساله این محدوده را با کمک مدیریت شهری و مهندسین قرارگاه خاتم‌الانبیاء باز کرد.

وی تصریح کرد: این پروژه در کمتر از 20 ماه به بهره‌برداری رسید و در فرایند احداث این پروژه 150 معارض شد و ترافیک این نقطه با این افتتاح روان تر خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: تاکنون بیش از هزار پروژه در سراسر کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا شده است همچنین در 25 پروژه از 101 پویش امید و افتخار مدیریت شهری همکاری داشته ایم./ تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها