وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز 28 بهمن 1402


وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز 28 بهمن 1402

بازار سرمایه در ادامه روند ریزشی خود، با ریزشی ۱۶ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید.

وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز 28 بهمن 1402

به گزارش راهبرد معاصر، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را با ریزش به کار خود پایان داد. گفتنی است، بورس در این روزها، روز های خوبی را سپری نمی کند و اکثر سهام بازار در دامنه ی منفی معامله می شوند و به نظر می رسد فعلا حقیقی ها قصد تزریق منابع تازه به بازار را ندارند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزش نسبتا سنگین 18 هزار واحدی به 2 میلیون و 60 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 6200 واحدی به ارتفاع 721 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «شپنا» و «شتران» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «آریا» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «داتام» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «بیوتیک» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 28 بهمن ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 900 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 400 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 70 نماد در محدوده مثبت و 343 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 111 نماد در محدوده مثبت و 227 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم