به گزارش مشرق، دسته بندی ۸گانه رسانه ها در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران:
رسانههای مکتوب
رسانههای برخط
رسانههای نوین مجازی
صنایع خلاق رسانهای
دانشگاهها و دانشکدهها
صنایع و خدمات مرتبط با حوزه رسانه
نمایندگیهای رسانههای خارجی
روابط عمومی دستگاه ها، سازمان ها و نهادها
فیلم/ تاریخچه نمایشگاه رسانههای ایران از سال 1373 تاکنون
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران پس از ۶ سال وقفه، امسال از تاریخ ۲۹ بهمن لغایت ۲ اسفند در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.