99 هزار کلاس درس باید مقاوم سازی و بازسازی شوند


99 هزار کلاس درس باید مقاوم سازی و بازسازی شوند

به گزارش رکنا به نقل از فارس، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور درخصوص آخرین وضعیت مدارس غیراستاندارد و فرسوده کشور، اظهار کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر 5 هزار...

به گزارش رکنا به نقل از فارس، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور درخصوص آخرین وضعیت مدارس غیراستاندارد و فرسوده کشور، اظهار کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر 5 هزار کلاس درس مقاوم سازی، تخریب و بازسازی شده است و در حال حاضر حدود 99 هزار کلاس درس دیگر نیازمند مقاوم سازی است.

وی تصریح کرد: قریب به 18.3 درصد کل کلاس‌های درس در سطح کشور نیازمند مقاوم‌سازی یا بازسازی هستند که طبق برنامه‌ریزی مدون برای نوسازی این مدارس اقدام می شود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعداد پروژه‌های جدید این سازمان، گفت: در سال جاری به همت همکارانم در سازمان نوسازی مدارس کشور تعداد 2970 فضای آموزشی و پرورشی مشتمل بر 13257 کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: از این میزان بیش از 50 درصد مشارکتی بوده و بیش از 60 درصد نیز در مناطق روستایی و حاشیه شهرها که غالباً دارای سرانه فضای آموزشی پایین هستند ساخته شده است که نشان از توجه به موضوع عدالت آموزشی و تربیتی است.


99 هزار کلاس درس باید مقاوم سازی و بازسازی شوند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعزام تیم‌های امدادی و پهباد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه فرود سخت هلیکوپتر رییس‌جمهور