در ایران تمامی ارکان کشور توسط مردم انتخاب می‌شود


در ایران تمامی ارکان کشور توسط مردم انتخاب می‌شود

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور در انتخابات، پیشرفت کشور را در پی دارد، بنابراین رای دادن یک واجب عینی، شرعی و اخلاقی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «سید مجتبی میردامادی» امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان افزود: در ایران تمامی ارکان کشور توسط مردم انتخاب می‌شود و مشابه آن در هیچ کجای جهان نیست.

وی با اشاره به اهمیت دوری از دشمنان و مشارکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند، ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی، حضور در انتخابات ضروریست، اگرچه برخی از مشکلات ما نیز ناشی از تحریم‌هاست.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: هنگامی که به قله رسیدیم بی شک تمام مشکلات کنونی رفع و توطئه‌های دشمنان نابود خواهد شد.

خبر مرتبط
مشارکت گسترده در انتخابات، دشمنان را ناامید می‌کند

اقتصادنیوز: علیرضا اعرافی، امام جمعه قم گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد و باعث می شود دشمنان، ناامید و دوستان امیدوار شوند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی اظهار داشت: نمایندگان منتخب باید برای رفع مشکلات و زدودن دردهای جامعه بکوشند و نمایندگان این استان نیز برای حل چالش‌هایی همچون خشکی زاینده رود و فرونشست زمین در این خطه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه به زانو در آمده است، گفت: این رژیم کودک کش به حساب می‌آید، اما در سوی دیگر تزکیه نفس مردم غزه سبب پیروزیشان شد.

خبر مرتبط
امام جمعه مشهد: مردم با وجود مشکلات پشتیبان انقلاب هستند

اقتصادنیوز: خطیب جمعه مشهد گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان دادند که با وجود برخی مشکلات معیشتی و قصور و تقصیرهای بعضی از مسوولان همچنان پشتیبان آرمان ها، اصول و ارزش های انقلاب هستند.

امام جمعه موقت اصفهان به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: پرچم انقلاب اسلامی به عنوان یک پرچم حق، آمریکا را ذلیل کرده است، حضور فراگیر مردم در آن روز نشان داد که ما در مسیر درست حرکت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید