انتخابات، صحنه پاسداری ملت از اقتدار ایران اسلامی


انتخابات، صحنه پاسداری ملت از اقتدار ایران اسلامی

مردم با حضور هرچه گسترده‌تر در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان قسم‌خورده نظام خواهند کشاند و با حضور مؤمنانه، پرشور و آگاهانه خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، موجبات استمرار مسیر پیشرفت کشور و تقویت نظام مردم‌سالار دینی را به‌عنوان الگویی موفق در جهان فراهم خواهند کرد.

انتخابات، صحنه پاسداری ملت از اقتدار ایران اسلامی

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ در شرایط کنونی که جهان به واسطه زورگویی و سیاست های مداخله جویانه آمریکا و رژیم صهیونیستی شاهد بحران ها و چالش های خاص در منطقه و عرصه بین المللی است، بی تردید راه به چالش کشیدن و دفع توطئه دشمنان اتحاد، همبستگی و نماد بارز آن نیز مشارکت پرشور در انتخابات است.

گرچه مشکلات معیشتی و کاستی‌‌ها بیشتر ریشه در تعلل و کم کاری مدیران غربگرا دارد، اما امروز مدیران متعهد و دلسوز با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی کمر به خدمت به مردم و پیشرفت کشور بسته اند


غرب و دشمنان ایران اسلامی با تمام توان و ابزارهای مختلف درصدد ایجاد تفرقه و آشوب در کشورمان و منطقه هستند. در این میان، انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق مردم سالاری دینی است تا مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام خمینی (ره)، لبیک به فرمایشات امام خامنه ای (حفظه الله)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام بگذارند.


کشور عزیزمان در آستانه رویدادی سرنوشت ساز قرار گرفته است تا با دستان پر مهر مردمانش، آینده ای پر افتخار برای خود رقم بزند، رویدادی که همچون خیزش عظیم، دشمنان قسم خورده این نظام را مأیوس و علاقه مندان نظام اسلامی را در سراسر جهان شادمان می کند.


حضور امید بخش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ان شاء الله طلیعه ای خواهد بود بر رونق و تراکم صفوف در پای صندوق های رأی که دوست و دشمن چشم به آن دوخته اند و حاشا و کلا که این مردم ندای ربانی فطرت و پیام خون شهیدان را واگذارند و موجبات شادی خائنان و شیطان صفتان را فراهم کنند.


گرچه مشکلات معیشتی و کاستی‌‌ها بیشتر ریشه در تعلل و کم کاری مدیران غربگرا دارد، اما امروز مدیران متعهد و دلسوز با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی کمر به خدمت به مردم و پیشرفت کشور بسته اند و در ۳۰ ماه گذشته کارنامه روشنی ارائه کرده اند، لذا ملت مقاوم ایران به خوبی نشان داده اند با وجود برخی مشکلات و گلایه ها، هرگز وظیفه تاریخی صیانت از اصل انقلاب را فراموش نمی کنند و روز مشارکت پرشور مردم در انتخابات روز عزای دشمن خواهد شد.


انتخابات موجب تقویت حاکمیت، پشتیبانی از امنیت و اقتدار نظام خواهد شد و افراد در هر جایگاهی مکلف به حمایت از آن هستند. حضور در انتخابات استفاده از حق قانونی است و مردم، محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند؛ بنابراین بر همگان واجب است طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش اقتدار ملی کشور بکوشند و نقش خود را در پیشبرد کشور به سمت هدف های بزرگ ایفا کنند.


مردم شریف ایران با حضور هرچه گسترده تر در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام خواهند کشاند و با حضور مؤمنانه، پرشور و آگاهانه خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، موجبات استمرار مسیر پیشرفت کشور و تقویت نظام مردم سالار دینی را به عنوان الگویی موفق در جهان فراهم خواهند کرد. مردم همچون گذشته نشان خواهند داد حافظ راستین و مستحکم آرمان‌های والای امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت هستند.


مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان، منافقین و استکبار جهانی است. کشورمان همواره به واسطه پشتیبانی مردم، از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار بوده است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مردم شریف ایران با حضور هرچه گسترده تر در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام خواهند کشاند


مردم سرزمینمان، ایران بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود 1 میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند، بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند. بی تردید مردم با اتکال به خداوند متعال با حضور هرچه باشکوه تر ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را لبیک خواهند گفت، برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی پای صندوق های رأی می روند و با مشارکت حداکثری سرنوشت کشورمان را آن گونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم