پوتین هشدار گرفت


 پوتین هشدار گرفت

اقتصادننیوز : در پی گفته‌های پوتین مبنی بر اینکه ترجیح می‌دهد بایدن باز هم در کاخ سفید بماند و درانتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، دولت واشنگتن به پوتین هشدار داد که از انتخابات ایالات متحده دوری کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک نشست خبری گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به خوبی می‌داند که دولت کنونی آمریکا برای مقابله با نفوذ بد روسیه در سراسر جهان و مطمئنا در داخل اوکراین چه کرده است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید افزود: ما بارها نشان داده‌ایم که چقدر با آنچه روسیه به‌ویژه در اوکراین انجام می‌دهد، مخالفیم. پوتین از انتخابات ما دوری کن!

خبر مرتبط
عکس العمل یک دیپلمات ایرانی به اظهارات نماینده پیشین آمریکا در افغانستان

اقتصادنیوز : یک دیپلمات ارشد ایرانی به سخنان نماینده ویژه پیشین آمریکا برای افغانستان در نشست کنگره آمریکا برای افغانستان واکنش نشان داد.

رئیس‌جمهوری روسیه در مصاحبه روز چهارشنبه خود با تلویزیون دولتی این کشور گفت که جو بایدن را به دونالد ترامپ ترجیح می‌دهد.

وی افزود، انتخاب مجدد بایدن برای روسیه بهتر است چون او قابل پیش‌بینی‌تر است.

پوتین همچنین گفت، مسکو آماده است تا با هر کاندیدایی که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز می‌شود و مردم آمریکا به او اعتماد دارند، همکاری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی