مشکل بلیط هواپیما به زودی برطرف می شود


مشکل بلیط هواپیما به زودی برطرف می شود

به گزارش رکنا، مهرداد بذرپاش با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد. وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید و...

به گزارش رکنا، مهرداد بذرپاش با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با میراث‌آریا از تلاش و برنامه‌ریزی برای برطرف شدن مشکل کمبود بلیت هواپیما خبر داد و گفت: به زودی سامانه مخصوصی در این باره راه‌اندازی می‌شود.

او اضافه کرد: گردشگری و حمل و نقل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و تامین زیرساخت‌های راه ارتباط مستقیمی با رونق گردشگری دارد.

بذرپاش ادامه داد: خوشبختانه در دو سال اخیر رشد گردشگری خوبی داشتیم از این رو نیازمند تقویت ناوگان‌های هوایی دریایی و ریلی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هفته گذشته با وزیر صمت توافق‌نامه امضا کردیم و در این باره قرار است در حوزه ریلی همکاری داشته باشیم.

او افزود: ما اعتقاد داریم باید سفرها تسهیل شود و دسترسی‌ها به امکانات سفر آسان‌تر و عادلانه‌تر شود.

بذرپاش گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری در آزادراه‌ها و جاده‌های کشور یکی از موضوعاتی است که آن را دنبال می‌کنیم و در این باره تسهیلاتی را در نظر خواهیم گرفت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعامل بسیار خوبی داریم ک این تعاملات به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود. موضوعات مهمی مثل معرفی جاذبه‌های گردشگری و تامین زیرساخت‌های حمل و نقل را با وزارت میراث‌فرهنگی جلو می‌بریم و در این میان زیرساخت‌هایی که ما داریم به کمک معرفی این ظرفیت‌ها خواهد آمد.

او افزود: بهسازی راه‌ها برای دسترسی بهتر به مراکز گردشگری و اماکن فرهنگی تاریخی یکی دیگر از محورهای همکاری ما با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. چرا که ایران سرشار از ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی و تاریخی است و این‌ها باعث افتخار است.

در این بازدیدها که علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی نیز حضور داشت، وزیر راه و شهرسازی با حضور در غرفه‌های مختلف از نزدیک با مدیران بخش دولتی و خصوصی حوزه گردشگری گفت و گو کرد.


مشکل بلیط هواپیما به زودی برطرف می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)