شلیک مرگبار پلیس در تعقیب و گریز 2 مرد جوان / فرار احمقانه مرگ دایی را رقم زد + جزییات


شلیک مرگبار پلیس در تعقیب و گریز 2 مرد جوان / فرار احمقانه مرگ دایی را رقم زد + جزییات

به گزارش رکنا، ساعت ۲ بامداد روز ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ خبر قتل یک مرد در خودروی شخصی اش توسط ماموران انتظامی به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام شد که بلافاصله تیم تجسسی برای بررسی محل حادثه به محل اعزام...

به گزارش رکنا، ساعت ۲ بامداد روز ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ خبر قتل یک مرد در خودروی شخصی اش توسط ماموران انتظامی به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام شد که بلافاصله تیم تجسسی برای بررسی محل حادثه به محل اعزام شدند.

ماموران در صحنه با خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری رنگی مواجه شدند که مورد اصابت چندین گلوله از قسمت های صندوق عقب و بدنه مشهود بود.

با شروع تحقیقات از ماموران حاضر در محل و راننده خودرو مشخص شد قربانی مردی ۴۰ ساله و دایی راننده است که پس از بی توجهی به ایست ماموران پلیس و تعقیب و گریز و فرار کرده اند که ماموران نیز با استفاده از قانون به کار گیری سلاح برای متوقف کردن آنها شلیک و یکی از گلوله ها به قلب قربانی اصابت و باعث مرگ او شده است.

این گزارش هم زمان به بازپرس ویژه قتل محمد مهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی اعلام شد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت راهی محل حادثه شود.

بازپرس براعه پس از بررسی های اولیه دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و در ادامه راننده خودرو به عنوان متهم و تنها شاهد پرونده به همراه ۲ مامور به دادسرای اموز جنایی فرا میخواند.

متهم در بازجویی به بازپرس گفت: من و دایی ام از قم برگشته بودیم و نزدیکی های خانه بودیم که پلیس به ما مشکوک شد، وقتی دستور ایست داد من ترسیدم و پایم را روی پدال گاز فشردم و سعی کردم از دست آنها فرار کنم، دایی ام صندلی ماشین را به عقب کشیده و خواب بود که با صدای شلیک اسلحه بیدار شد همان موقع تیر به قلب او برخورد کرد.

او در ادامه گفت: من قبلا سابقه سرقت داشتم اما دایی ام هیچ جرمی مرتکب نشده بود و از همه جا بی خبر کشته شد، ماموران فقط یک بار به من دستور توقف دادند و تا آمدم فرار کنم آنها شلیک کردند.

ماموران نیز در تحقیقات جنایی اعلام کردند که ساعت ۲ بامداد بود و این خودرو خیلی ارام حرکت میکرد ، به او شک کردیم گفتیم شاید مواد فروش باشد یا الکل مصرف کرده باشد به او دستور توقف دادیم اما توجه نکرد و سرعت ماشینش را بیشتر کرد ماهم برای توقف او به سمتش شلیک کردیم ولی چون صندلی کنار راننده خوابانده شده بود متوجه نشدیم فرد دیگری هم داخل ماشین حضور دارد .

تیم اداره ده پلیس اگاهی با شروع تحقیقات میدانی از صحنه جرم و بازبینی دوربین های مداربسته خیابان متوجه شدند که پلیس تنها یک بار به این پژو خاکستری دستور توقف داده و می توانست دیرتر اقدام به تیراندازی کند .

ماموران در خودروی توقیف شده یک قمه ۵۰ سانتی ،۱ قبضه چاقو سلاخی، یک چاقوی کوچک، ۲ عدد گوشی موبایل و یک ضبط خودرو را کشف و ضبط کرد که این خود نشان دهنده این موضوع بود که راننده یک متهم سابقه دار است.

بنا بر انی گزارش، تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.


شلیک مرگبار پلیس در تعقیب و گریز 2 مرد جوان / فرار احمقانه مرگ دایی را رقم زد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)