کلاهبر رسید جعلی در دام پلیس افتاد / شگرد او را بخوانید


کلاهبر رسید جعلی در دام پلیس افتاد / شگرد او را بخوانید

به گزارش رکنا، سرهنگ ذبیح‌اله رضایی فرمانده انتظامی شهرستان بیضا بیان داشت: فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس مراجعه و بیان داشت از طریق یکی از سایت‌های مجازی اقدام به فروش حدود یک هزار و...

به گزارش رکنا، سرهنگ ذبیح‌اله رضایی فرمانده انتظامی شهرستان بیضا بیان داشت: فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس مراجعه و بیان داشت از طریق یکی از سایت‌های مجازی اقدام به فروش حدود یک هزار و 500 کیلوگرم برنج کردم و شخص خریدار با ارائه یک رسید بانکی عنوان کرد که مبلغ را واریز نموده‌ام و کالا را تحویل و از محل خارج شد که پس از چند ساعت هیچ پیامکی دریافت نکردم و متوجه شدم که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌ام.

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند فرد کلاهبرداری را شناسایی و وی را در یکی از محلات دستگیر کنند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از طریق برنامه رسیدساز جعلی اقرار کرد، گفت: فرد مذکور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی و عدم اطمینان به افراد ناشناس و مشکوک در هنگام معاملات، از شهروندان خواست: حتما سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را فعال تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.


کلاهبر رسید جعلی در دام پلیس افتاد / شگرد او را بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود