ماجرای تهدید سهراب بختیاری زاده با قمه


ماجرای تهدید سهراب بختیاری زاده با قمه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که مسابقه فردا هم برای آنها و هم برای استقلال دشوار خواهد بود.

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از مسابقه فردای تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: هر دو تیم بازی دشواری پیش رو دارند. این مسابقه اولین دیدار استقلال و صنعت نفت در دور برگشت لیگ برتر محسوب می‌شود و تیم‌ها اردوهایی را گذرانده‌اند. هر تیمی تغییراتی داشته و خودش را در برخی پُست‌ها تقویت کرده است. به همین خاطر شاید هماهنگی تیم‌ها همانند اواخر نیم‌فصل اول نباشد.

ماجرای تهدید سهراب بختیاری زاده با قمه

وی با بیان اینکه استقلال و نفت شناخت کافی نسبت به یکدیگر دارند، خاطرنشان کرد: این مسئله می‌تواند باعث جذابیت بازی شود. هر دو تیم به اندازه هم شانس پیروزی دارند. زمانی که به صنعت نفت آمدم، شرایط خوب نبود. زمانی که یک مربی در شرایطی به تیم اضافه می‌شود که تیم نیاز به تغییر دارد، کار سختی خواهد داشت. قبلاً عبدالله ویسی در صنعت نفت کار کرده و تیم به هر دلیلی شرایط خوبی نداشت.

سرمربی صنعت نفت با تمجید از سرمربی پیشین نفتی‌ها تصریح کرد: نتایج تیم در نیم‌فصل اول، چیزی از ارزش‌های ویسی کم نمی‌کند و هر تیم بزرگی ممکن است دچار بحران شود. یک مربی در چنین زمانی از خودش می‌پرسد چرا من در اینجا حضور دارم. پاسخ این است که باید تلاش کند ضعف‌های بازی‌های قبل و مشکلات تیم را شناسایی و برطرف کند که این بخشی از کار ماست. مربی نباید مدام نسبت به شرایط تیم معترض باشد و باید روی برطرف کردن ایرادها تمرکز کند.

بختیاری‌زاده با اشاره به لزوم ایجاد اتحاد در صنعت نفت آبادان عنوان کرد: مهم است که کل مجموعه باشگاه، دست به دست هم بدهند تا جلو برویم و شرایط صنعت نفت هفته به هفته بهتر شود. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. ایجاد تغییرات در نیم‌فصل سخت است، اما برای برطرف شدن ضعف‌هایی که دیدم، خواسته‌هایی داشتم. مهم‌ترین موارد هم نظم تمرین، فضای تمرینی مناسب و تقویت بازیکنان در پُست‌های مختلف بود.

وی گفت: تا جایی که بودجه اجازه می‌داد، بازیکن جذب کردیم و مدیران باشگاه در این بخش‌ها به ما کمک کردند. با این حال باید بیشتر تلاش کنیم و هنوز ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شود. رقبا در دور برگشت از شرایط بسیار خوبی بهره می‌برند و امتیاز گرفتن از آنها سخت است. به همین دلیل باید همدل‌تر و منظم‌تر باشیم.

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: در فوتبال حرفه‌ای هیچ وقت کار راحت نیست و همیشه سختی‌های خودش را دارد. اگر احساس می‌کردم نمی‌توانستم به صنعت نفت کمک کنم، این مسئولیت را نمی‌پذیرفتم. با شناختی که از فوتبال آبادان و فوتبال خوزستان داشتم و پتانسیلی که در فوتبال آبادان است، می‌شود کارهای بزرگ کرد اما نه در این فضا.

بختیاری‌زاده افزود: با این وجود در 10 روزی که آمدم واقعاً فضای باشگاه تغییر کرده است. این فقط تلاش بنده نبوده و همکاران من و مدیریت باشگاه که برنامه و خواسته‌های بنده را کمک و اجرا کردند هم نقش موثری داشتند. این قول را می‌دهم در شکل بازی، نوع نگاه و تفکر بازیکنان صنعت نفت بهتر از نیم فصل اول می‌شود.

بختیاری‌زاده در مورد حمله به او و خودرویش بعد از قبول مسئولیت هدایت صنعت نفت آبادان، گفت: هر اتفاقی که افتاده، گذشته و دیگر رفته است. دوست ندارم به گذشته برگردم. نیم فصل اول، نیم فصل خوبی برای صنعت نفت آبادان نبود. یادمان باشد هر تیمی در هر کشور و لیگی، ممکن است در فصلی دچار بحران شود و این طبیعت فوتبال است.

وی ادامه داد: مهمتر از این موارد آن است که آن باشگاه خیلی سریع بتواند به شرایط عادی برگردد. احساس می‌کنم در این چند روز شرایط‌مان عادی است. با این فضایی که الان در باشگاه، بین بازیکنان و هواداران که عضوی از باشگاه هستند، به آینده امیدوارم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: به اتفاق دو روز پیش (حمله با سلاح سرد) اصلاً فکر نمی‌کنم. آن اتفاق ذره‌ای از عشق و علاقه‌ام نسبت به کارم و طرفدارانی که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند، کم نمی‌کند. ذره‌ای آن تعهدی که نسبت به کارم و باشگاه صنعت نفت آبادان دارم کم نمی‌شود و خیلی با انگیزه‌تر و با شور و شوق به کارم ادامه می‌دهم.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: خدا می‌داند و خیلی صادقانه می‌گویم در این 10 روز به جز محبت، احترام، عشق و علاقه‌، رفتار دیگری از مردم آبادان ندیدم. ممکن است هر جای دنیا فردی باشد که شما را تأیید نکند و رفتار ناشایستی انجام دهد. این دلیل نمی‌شود که محبت، عشق و علاقه مردم آبادان را فراموش کنم. اتفاقاً این موضوع بار مسئولیت من را بیشتر می‌کند که تلاش کنم آنها را به وسیله تیم ریشه‌دار صنعت نفت آبادان خوشحال کنم.

بختیاری‌زاده درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2023، اظهار داشت: این سؤال زمان‌بر است و وقت زیادی می‌خواهد در مورد تیم ملی صحبت کنیم. به هر حال تیم ملی مهمترین تیم در جامعه فوتبال ما است. همه باشگاه‌ها تلاش می‌کنند و لیگ برگزار می‌کنیم که تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم. باختن جزئی از فوتبال است.

این چیزی از ارزش‌های کادرفنی یا آقای قلعه‌نویی که همه می‌دانیم افتخارات زیادی دارد، کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: حتماً و حقیقتاً تیم ملی ضعف‌هایی داشت. منهای بازی با ژاپن که یک فوتبال اصولی، قدرتمند را اجرا کردیم در بازی‌های دیگر تیم ملی یک مقداری بهم ریخته بودیم و نوسان داشتیم. کادر فنی برای ما قابل احترام است، اما اصرار آنها مورد توجه است که می‌گویند ما ایرادی نداشتیم. نوع فوتبال دیگری بود. شکل فوتبالی که یک باشگاه بزرگ در دنیا بازی می‌کند. منچسترسیتی را فکر کنم مثال زدند.

سرمربی صنعت نفت آبادان که سابقه حضور در جام جهانی را به همراه تیم ملی دارد، با بررسی دلایل اشتباه کادر فنی بعد از شکست مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا 2023، تأکید کرد: اینکه شکست را قبول می‌کنید تواضع شما را نشان می‌دهد. یک مربی در کنار تلاش، تمرکز باید حتماً برای کاری که انجام می‌دهد در مقابل رسانه‌ها، مردم و افکار عمومی متواضعانه و منصفانه جواب بدهد و روی اینکه اشتباه نکردم، اصرار نکند. مورد دوم اینکه شما نمی‌توانید تیم ملی یک کشور را با باشگاه مقایسه کنید.

وی در مورد تقلید سبک بازی تیم ملی از منچسترسیتی، گفت: کادر فنی در تیم ملی می‌تواند به هر حال تغییرات فنی به وجود بیاورد. باشگاه و تمام مجموعه هر روز در اختیار کادر فنی هستند. به نظرم در یک زمان کوتاه غیر منطقی است که یک فوتبال پیچیده را در 2، 3 اردو انتقال به ذهنیت بازیکنان بدهید و آنها درصد اشتباه پایین اجرا کنند. شاید این خواسته و تفکر، اشتباه بوده است.

بختیاری‌زاده با ابراز امیدواری درباره آینده تیم ملی در جام جهانی 2026، عنوان کرد: در کل به مجموعه تیم ملی و بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می گویم. فکر می کنم نسل بسیار خوبی داریم و بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند. جوانانی که در راه هستند و در ادامه می توانند کمک کنند. در آخر می گویم که این چیزی از ارزش‌های آقای قلعه‌نویی کم نمی‌کند. تا جام جهانی هم حضور دارند، ان‌شاءالله که کادر ایشان تقویت شود و بازیکنان جوان‌تر خون تازه‌ای به تیم ملی بیاورند. ان‌شاءالله در جام جهانی شاهد تیم ملی قدرتمند باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان