معاون وزیر ورزش و جوانان:فدراسیون ووشو در مسیر پیشرفت قرار دارد


معاون وزیر ورزش و جوانان:فدراسیون ووشو در مسیر پیشرفت قرار دارد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ووشو نمره خوبی در بین فدراسیون‌ها می‌گیرد و در مسیر رو به پیشرفت است.

معاون وزیر ورزش و جوانان:فدراسیون ووشو در مسیر پیشرفت قرار دارد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ووشو اظهار کرد: زمانی که مهدی علی‌نژاد قرار بود به عنوان معاون منصوب شود و از فدراسیون ووشو برود، شخصاً به عنوان یک کارشناس ورزش نگران وضعیت حال و آینده فدراسیون ووشو بودم.

او افزود: قطعاً اطمینان دارم که صدیقی رسم استاد و شاگردی را به‌جا آورد و در همه جلساتی که بودم و مشاهده کردم، او با گرفتن راهنمایی از علی‌نژاد و البته سخت‌کوشی‌های خودش و اراده خواستن، به حمدالله فدراسیون ووشو را در یک مسیر رو به پیشرفت قرار داد. کار و نحوه مدیریت امیر صدیقی که امروز ارائه شد؛ مشخصاً نمره خوبی در بین فدراسیون‌ها می‌گیرد.

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه فدراسیون ووشو برای وزارت ورزش یک فرصت مغتنم در بازی‌های آسیایی و رویداد‌های جهانی و آسیایی محسوب می‌شود.

اسبقیان ادامه داد: فدراسیون ووشو با برنامه جلو می‌رود و ان‌شاالله برنامه دارد که مدال‌های نقره را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ به طلا تبدیل کند. کسب ۳ طلا و ۷ نقره در بازی‌های آسیایی هانگژو نشان دهنده ارزش و توانایی ووشو است./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ردپای بزرگترین پرنده شکارچی تاریخ کشف شد + عکس