اظهارات تند لیبرمن علیه کابینه نتانیاهو


اظهارات تند لیبرمن علیه کابینه نتانیاهو

آویگدور لیبرمن از سران احزاب صهیونیستی مخالف نتانیاهو به عملیات موشکی امروز حزب الله لبنان علیه شهر صفد واکنش نشان داد.

اظهارات تند لیبرمن علیه کابینه نتانیاهو

به گزارش راهبرد معاصر، آویگدور لیبرمن از سران یکی از احزاب صهیونیستی مخالف نتانیاهو به عملیات موشکی حزب الله علیه پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل در شهر صفد واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: خط قرمزی که از سوی نتانیاهو تعیین شده بود به پرچم سفید (نشانه تسلیم برابر حزب الله) تبدیل شده است.

وی افزود: کابینه جنگی نبرد در جبهه شمالی را واگذار کرده و تسلیم حزب الله لبنان شده است.

پیش از این، شهردار صفد گفته بود که در این حمله آسیب‌های بسیاری زیادی به پایگاه‌های ارتش اسرائیل در شهر صفد وارد شده است.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی از نتانیاهو خواست یک نشست فوق العاده در ارتباط با حمله موشکی حزب الله برگزار شود. وی عنوان کرد که حملات حزب الله دیگر به صورت شکننده انجام نمی‌شود و شکل یک جنگ تمام عیار به خود گرفته است.

بن گویر از نتانیاهو خواست از معادله کنونی برقراری شده در جبهه شمالی (هم مرز با لبنان) دست بردارد و اقدامی تازه اتخاذ کند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله موشکی علیه شهر صفد خطرناک‌ترین رخداد در جریان درگیری‌ها میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای هشتم اکتبر تاکنون بود.

در همین حال رسانه‌های عبری گزارش دادند که در این حمله موشکی، حزب الله از موشک‌های بسیار پیشرفته‌تر و هدایت شونده استفاده کرده امری که با گذشته کاملاً متفاوت است.

بنابراین گزارش، در این حمله موشکی برای نخستین بار پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر صفد هدف قرار گرفته که از لحاظ مسافت نیز بیانگر افزایش دامنه حملات موشکی حزب الله علیه رژیم صهیونیستی است.

ساعتی پیش رسانه‌های عبری از حمله موشکی حزب الله به اراضی اشغالی خبر دادند که برای نخستین بار پایگاه‌های نظامی در شهر صفد را هدف قرار داده است. این حمله یکی از شدیدترین حملات به اراضی اشغالی از جنوب لبنان طی هفته‌های اخیر بوده است. به گفته منابع عبری زبان، بیشتر این موشک‌ها به پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر صفد اصابت کرده است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا