منچسترسیتی به دنبال قهرمانی


منچسترسیتی به دنبال قهرمانی

منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های چمپیونزلیگ، خارج از خانه کپنهاگن را ۳-۱ شکست داد.

منچستر سیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های چمپیونزلیگ ، خارج از خانه کپنهاگن را ۳-۱ شکست داد. شاگردان گواردیولا از ابتدای بازی تیم برتر بودند و با شایستگی به پیروزی رسیدند.

این تیم موفق شد بیش از 27 شوت در خانه حریف بزند و تنها دو بار دروازه اش تهدید شد. این تیم از همان ابتدا توپ و میدان را در دست گرفت و میتوانست روی یک ارسال شروع مجدد در دقیقه 6 توسط جرمی دوکو به گل برسد که ضربه سر او روی ارسال کوین دی بروینه به بیرون رفت.

منچسترسیتی به دنبال قهرمانی

۴ دقیقه بعد سیتی به گل اول خود رسید. ارسال خوب فیل فودن به کوین دی بروینه رسید و این بازیکن از سمت راست محوطه جریمه توپ را به کنج سمت چپ دروازه حریف رساند.

سیتی به حملات بی امان خود ادامه داد و در دقیقه ۲۳ موفق شد بار دیگر دروازه حریف را تهدید کند که ضربه جرمی دوکو با فاصله میلی متری از بالای دروازه کپنهاگن به بیرون رفت.

منچسترسیتی به دنبال قهرمانی

در دقیقه 34 روی اشتباه ادرسون تحت فشار پرس میزبان، ماگنوش متسون موفق شد گل اول تیمش را با شوتی از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند.

اما اشتباه ادرسون در دقیقه 45 جبران شد. دی بروینه ستاره ستی در این بازی موفق شد یک ضربه سنگین را به سمت دروازه حریف بزند و ریباند این توپ روی دفع دروازه بان زیر پای برناردو سیلوا افتاد و این ستاره هم موفق شد دروازه را باز کند تا سیتی با برتری 2-1 به رختکن برود.

سیتی نیمه دوم را هم به همان شکل هجومی ادامه داد.

اولین موقعیت در نیمه دوم را ارلینگ هالند در دقیقه 58 روی ارسال دی بروینه به دست آورد که ضربه سر این ستاره به بیرون رفت.

حمله زیبای تیمی سیتی 10 دقیقه بعد به موقعیتی دیگر برای دوکو تبدیل شد که این ستاره باز هم در زدن ضربه آخر بی دقت بود و شوت پای راستش را از موقعیتی مناسب در محوطه جریمه با فاصله ای زیاد به بیرون زد.

حرکت زیبای تیمی سیتی در دقیقه 77 می توانست گل بعدی این تیم را به همراه داشته باشد اما یک بار دیگر ضربه سر هالند روی حرکت نهایی در آستانه دروازه به بیرون رفت.

با وجود افت بازی در دقایق پایانی و میل کمتر سیتی به بازی هجومی، این تیم در دقیقه 90+2 باز هم به گل رسید. دی بروینه باز هم برای سیتی درخشید و پاس گل داد. او موفق شد فیل فودن را در حال فرار پیدا کند و با فرستادن پاسی زیبا او را در محوطه جریمه صاحب توپ کند و این ستاره هم موفق شد با پای چپ ضربه اش را به مرکز دروازه حریف بزند و بازی را 3-1 کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن