آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از 3 اسفند


آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از 3 اسفند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شرایط15 هزار نفر برای نامزدی در انتخابات فراهم شده است. این افراد آماده باشند که از روز سوم اسفند تبلیغات خود را آغاز کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نزدیک به ۱۵ هزار نفر تایید صلاحیت شدند و شرایطشان برای نامزدی در انتخابات فراهم شده است. این افراد آماده باشند که از روز سوم اسفند تا پایان روز نهم اسفند می‌توانند برای تبلیغات اقدام کنند.

وی افزود: برای انتخابات در ۱۱ اسفند به لحاظ اجرا همه شرایط فراهم است. در استان‌ها، فرمانداری‌ها و بخش‌ها همه شعب تعیین تکلیف شده و اعضای شعب مشخص و نامشان در سامانه بارگذاری شده است. همچنین تعرفه‌ها چاپ و دستگاه‌های احراز و صندوق‌ها آماده و تحویل استان‌ها شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره مشارکت در انتخابات گفت: آنچه که کنش‌های مردم در حوزه سیاسی و اجتماعی نشان می‌دهد این است که انتخابات پرشوری خواهیم داشت. نشانه اولش هم ۲۲ بهمن امسال است. اینقدر که دشمن تلاش کرد تا ایجاد یاس و ناامیدی کند اما با وجود همه مشکلاتی که مردم دارند حضور مردم برای مشارکت حتما شگفت‌انگیز خواهد بود.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!