پاسداران مکلفند پای کار نظام، مردم و انقلاب باشند


پاسداران مکلفند پای کار نظام، مردم و انقلاب باشند

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار نعمت اله باقری در مراسم اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز پاسدار که با همت بسیج ورزشکاران استان لرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان در زورخانه شهید شاپور نعمت الهی...

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار نعمت اله باقری در مراسم اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز پاسدار که با همت بسیج ورزشکاران استان لرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان در زورخانه شهید شاپور نعمت الهی خرم آباد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به اینکه پاسداران همواره پای نظام، انقلاب و مردم ایستاده اند گفت: هر وقت از درب زورخانه وارد می شوی به‌یاد جوانمردی و بزرگی مولایمان حضرت علی(ع) خواهی افتاد و درفضای زورخانه ها بیاد شاخص های ایشان می افتیم چرا که این ورزش پهلوانی و جوانمردی‌ است .

وی افزود : در این روز که روز میلاد ابا عبداله الحسین است توسط امام راحل بنام روز پاسدار نام گذاری شد. امام حسین همه داشته ها و دارایی خود را داد تا دین بماند و دین احیا شود. امروز پاسداران نیاز به معرفی ندارند. شهید حاج قاسم سلیمانی که نیاز به معرفی ندارد، بلکه دنیا می داند که حاج قاسم که بود و پاسداران امروز و بسیجیان که در تمام صحنه ها حضور دارند در هر موقعی که کار یا ماموریتی ایجاد گردد همه داشته های خود را برای کار مردم و انقلاب ارائه می دهند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ادامه داد: پاسداران خود را مکلف می دانند که پای کار نظام ، مردم و انقلاب باشند و طبق فرمایشات آقا امام حسین که می فرماید باید قدر کسانیکه به ما مراجعه می کنند تا مشکلش را حل کنیم بدانیم چرا که این لطف خداوند است که کسی بما مراجعه می کند و این نعمت و فرصت نصیب ما می شود بنابراین هر وقت کسی به ما مراجعه کرد بایستی بیاد این فرمایش آقا امام حسین بیفتیم و بدانیم که این لطف خداوند است که نصیب ما شده است.

در پایان این مراسم سردار باقری ضمن تقدیر از رشادتهای شهدای لرستان از خانواده شهیدان علی پناه و مادر شهید رضا باقری تجلیل به‌عمل آورد.

مهدی زکی پور/لرستان


پاسداران مکلفند پای کار نظام، مردم و انقلاب باشند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا