خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!


خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

تصاویر فاش‌شده، گوشی تاشدنی هواوی Pocket 2 را با طراحی‌ جالب در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواوی سال گذشته دو گوشی تاشدنی میت ایکس ۳ و میت ایکس ۵ را روانه‌ی بازار کرد، اما خبری از معرفی موبایلی با قابلیت تا شدن عمودی نبود. آخرین مورد از این خانواده، هواوی Pocket S بود که در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی شد. رندرهای منتسب‌ به مدل جدید پاکت اس در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته‌اند.

براساس گزارش زومیت، رندرهای اولیه، هواوی پاکت ۲ را در سه رنگ مشکی، بنفش تیره (که به نظر می‌رسد بافت چرمی دارد) و سفید (که ظاهری مرمرین دارد)، نشان می‌دهند.
در بخش پشتی، پاکت ۲ مانند مدل‌های قبلی خود میزبان دو جزیره‌ی دایره‌شکل است. اولی، جزیره‌ی دوربین‌ و دومی نمایشگری کوچک است. در هر دو گوشی P50 Pocket و Pocket S، این نمایشگرِ ۱٫۰۴ اینچی از نوع اولد با وضوح ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل بود.

با توجه به تصاویر فاش‌شده، هواوی پاکت ۲ سه دوربین دارد اما جزئیاتی در مورد هیچ‌کدام از ماژول‌ها منتشر نشده است. هر دو مدل قبلی P50 Pocket و Pocket S دارای دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض بودند، اما P50 Pocket از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی «ابر طیفی» نیز بهره می‌برد.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی و قیمت گوشی هواوی مدل پاکت ۲ اعلام نشده است. این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی پاکت ۲ بیشتر از نسل قبل باشد. احتمالاً هواوی Pocket 2 در فهرست بهترین گوشی تاشو بازار چین قرار می‌گیرد.

خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی