حقایق دردناکی که ستاره سابق پرسپولیس از علی دایی برملا کرد!


 حقایق دردناکی که ستاره سابق پرسپولیس از علی دایی برملا کرد!

مهرداد کفشگری هافبک شمالی پرسپولیس در دوران علی دایی و برانکو در این تیم بازی می‌کرد و حتی زمانی به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید. کفشگری به یکباره از فوتبال کنار رفت و کسی از او خبری...

مهرداد کفشگری هافبک شمالی پرسپولیس در دوران علی دایی و برانکو در این تیم بازی می‌کرد و حتی زمانی به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید. کفشگری به یکباره از فوتبال کنار رفت و کسی از او خبری نداشت.

او به تازگی در گفتگویی با تی‌وی‌ پلاس از ماجرای دوری‌اش از فوتبال گفت: چند سالی به خاطر بیماری از فوتبال دور بودم و به همین خاطر دیگر به فوتبال به عنوان بازیکن برنگشتم. خدا را شکر اوضاع جسمی و روحی‌ام خوب است و حالا هم کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارم.

او درباره ابتلایش به سرطان گفت: به سرطان تیروئید مبتلا شده بودم و بسیار خطرناک بود.

جا دارد از علی دایی تشکر کنم. یکی از دوستانم به علی آقا ماجرا را خبر داد و ایشان شبانه من را خواست و با یکی از بهترین دکترهای ایران هماهنگ کرد و من پیش او رفتم و جراحی کردم.

او در ادامه چند روز خودش را در اتاق حبس کرده بود گفت: من در پرسپولیس چند سالی حضور داشتم و در آن دوران فقط یک بار اشتباه کردم. یکسری دوستان می‌خواستند آن زمان از من انتقام بگیرند و بازوبند و مسائل دیگر را باهم قاطی کردند.

اگر به عقب برگردم باز هم بازوبند پرسپولیس را می‌بندم چون حقم بود. من و امید عالیشاه با هم به پرسپولیس آمدیم.

آقای برانکو شب بازی من را خواست و بازوبند را به من داد. متاسفانه یک اشتباهی رخ داد که بعضی‌ها عقده گشایی کردند و ای کاش آن زمان علی دایی بود، چون او بیشتر می‌توانست به من کمک کند.

من بعد از آن اتفاق چند روزی به تمرین نرفتم و فشارها روی من زیاد بود که ای کاش می‌رفتم. برانکو خیلی سعی کرد من را به تیم برگرداند و با من صحبت کرد و گفت تو نفر اول خط میانی تیم من هستی اما من نتوانستم آن فشارها را تحمل کنم و زحمت چند سال حضورم در پرسپولیس از بین رفت.

منبع: خبر ورزشی


 حقایق دردناکی که ستاره سابق پرسپولیس از علی دایی برملا کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی