برگزاری انتخابات الکترونیکی در تهران منتفی شد


برگزاری انتخابات الکترونیکی در تهران منتفی شد

علیرضا فخاری استاندار تهران در رابطه با برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران گفت: با تصمیم شورای نگهبان برگزاری انتخابات الکترونیک برای استان تهران منتفی شد و انتخابات امسال در این استان به منوال ادوار گذشته انجام می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا فخاری استاندار تهران گفت: قبلا پیش بینی هایی برای برگذاری انتخابات الکترونیک در استان تهران شده بود اما با تصمیم شورای نگهبان این امر برای این استان منتفی شد و انتخابات امسال در این استان به منوال سال گذشته انجام خواهد شد .

فخاری در رابطه با لزوم شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات امسال انتخابات ویژه ای است و دشمن سعی دارد تا مردم را از آمدن به پای صندوق رای مایوس کند. نکته قابل تامل این است که اگر انتخابات مهم نیست چه اصراری بر عدم حضور مردم است؟ و از طرفی کسانی دیگر انتخابات را به فراخور خود می سنجد و به آن نه می گویند که به نظر میرسد آن ها از مردم زخم خورده اند و نمی توانند درایت و سیاست و هوشیاری مردم را تحمل کنند و این بزرگترین نقطه ضعفی است که از خود نشان می دهند.

وی ادامه داد: مردم ما خودشان را در 22 بهمن ماه ثابت کردند و حضور آن ها نشان دهنده حسن همجواری و روابط داخلی و تولید سرمایه های اجتماعی آن ها است درواقع مردم به سرنوشت خود اعتقاد دارند و به مسئولین هم اعتماد دارند بنابراین به نظر می رسد انتخابات پرشور را دارا باشیم.

فخاری در رابطه با اهمیت شرکت در انتخابات تصریح کرد: طبیعی است که هر انتخاباتی یک ریزش و کنش و واکنشی را در هر دوره ای دارا باشد، اما در مجموع امیدواریم مردم با مشارکت خود زمینه حداکثر سازی قدرت ملی را ایجاد کنند که این امر به ما جسارت و شهامت برای انجام کار های حساس و سخت را می دهد و ناراحتی دشمن و تلاش برای مایوس کردن از انتخابات و مخالفت با آن به همین دلیل است.

وی در پایان گفت: بنابراین مردم برای تعیین سرنوشت خود و اثرگذاری باید ارداه قوی از خود نشان بدهند تا با همدلی وهمکاری برای رسیدن به کلام رهبری یعنی رسیدن به قله اصلی گام بردارند.

منبع : فارس
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم