انبار اسلحه و اسناد مخفی نیروهای مسلح اوکراین در ماریوپل کشف شد+ ویدیو


انبار اسلحه و اسناد مخفی نیروهای مسلح اوکراین در ماریوپل کشف شد+ ویدیو

به گزارش اسپوتنیک، دفتر محلی سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد که یک انبار اسلحه و اسناد محرمانه از سرویس امنیتی اوکراین ماریوپول کشف شد.در اعلامیه منتشره برای خبرنگاران آمده است: "سرویس امنیت فدرال روسیه در جمهوری خلق دونتسک در ماریوپول یک انبار...

به گزارش اسپوتنیک، دفتر محلی سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد که یک انبار اسلحه و اسناد محرمانه از سرویس امنیتی اوکراین ماریوپول کشف شد.
در اعلامیه منتشره برای خبرنگاران آمده است: "سرویس امنیت فدرال روسیه در جمهوری خلق دونتسک در ماریوپول یک انبار مین گذاری شده با اسلحه گرم و اسناد مخفی سرویس امنیتی اوکراین را کشف و ضبط کرد:نارنجک انداز "ار پ گ" یک عدد، مسلسل "پ ک ام" یک عدد، تفنگ تهاجمی " ای ک-74" یک عدد، مخفیگاه حاوی اسناد محرمانه از سرویس امنیتی اوکراین.
بخش محلی سرویس امنیت فدرال روسیه، فیلم عملیاتی تهیه کرده است که در آن افسران اطلاعات یک انبار را در یک خانه خصوصی مین گذاری شده پیدا کرده و تمام تله هایی را که دشمن ایجاد کرده است نشان می دهد. خاطرنشان می شود که اسناد کشف شده در حال حاضر برای تحقیق ارسال می شود و فعالیت های تاییدی تکمیلی در حال انجام است.
فدراسیون روسیه پیشتر یادداشتی در خصوص ارسال سلاح به اوکراین برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از سوی غرب، نه تنها به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند، بلکه تأثیر منفی بر این روند خواهد گذاشت.
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که مسکو به دقت هرگونه اظهارات در مورد ضدحمله آتی را زیر نظر دارد و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه آنها را در نظر می گیرد.
در 24 فوریه، چین یک طرح 12 ماده ای برای حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه در اوکراین ارائه کرد. پیشنهادات اصلی پکن از سرگیری مذاکرات صلح و توقف درگیری ها بود. چین از طرفین خواست تا به حاکمیت همه کشورها با رعایت منشور سازمان ملل احترام بگذارند و ذهنیت جنگ سرد را کنار بگذارند.
همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد، وزارت امور خارجه آمریکا باید به این نکته توجه کند که سلاح های عرضه شده به اوکراین، سر از بازار سیاه و نه تنها در اروپا، بلکه در سایر قاره ها درآورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس