قتل خونین پسر جوان جلوی چشم دختر عاشق پیشه / قاتل رفیق کش شوکه شد + عکس و جزییات


قتل خونین پسر جوان جلوی چشم دختر عاشق پیشه / قاتل رفیق کش شوکه شد + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، سحرگاه آخرین روز خرداد گذشته،یک دستگاه پراید مقابل طباخی در بولوار شهید قرنی مشهد متوقف شد و 4 سرنشین آن برای صرف صبحانه قدم به درون کله پزی گذاشتند و سفارش سیرابی...

به گزارش رکنا، سحرگاه آخرین روز خرداد گذشته،یک دستگاه پراید مقابل طباخی در بولوار شهید قرنی مشهد متوقف شد و 4 سرنشین آن برای صرف صبحانه قدم به درون کله پزی گذاشتند و سفارش سیرابی دادند.

دختر عاشق پیشه در کنار جوان29 ساله ای نشست که از مدتی قبل با او آشنا شده بود و پیرمرد راننده هم مقابل سجاد جوان 28 ساله ای قرار گرفت که همه آن ها به تازگی از پای بساط مشروبات الکلی برخاسته و راهی طباخی شده بودند اما هنوز مشغول صرف سیرابی بودند که «سجاد»گلایه از جوان 29 ساله را آغاز کرد او که از رفتارهای «محمد»دلخور بود با چهره ای حق به جانب گفت:چرا وقتی شب هنگام به خانه ات آمدم دیر تماس های تلفنی ام را پاسخ دادی؟ نمی خواستی مرا به خانه راه بدهی؟...

این گلایه ها به مذاق«محمد»خوش نیامد و بدین ترتیب مشاجره لفظی بین آن ها در حالی به بیرون از طباخی کشید که دختر عاشق پیشه با نگرانی از پیرمرد راننده خواست او هم بیرون برود تا از درگیری بین دو رفیق جلوگیری کند اما لحظاتی بعد ناگهان«سجاد»کارد دسته طلایی را بیرون کشید و ضربه ای بر پیکر «محمد»(جوان29 ساله)فرود آورد. وقتی مشتریان با دیدن این صحنه دلهره آور از طباخی بیرون آمدند که «سجاد»از محل گریخت و«محمد»نیز خون آلود نقش بر زمین شد و مقابل چشمان دختر جوان بی حرکت ماند.

طولی نکشید که نیروهای امدادی پیکر جوان29 ساله را به مرکز درمانی انتقال دادند اما او علایم حیاتی نداشت و جان خود را از دست داده بود.دقایقی بعد با گزارش این حادثه تکان دهنده به پلیس ،گروهی از کارآگاهان اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفتند و بدین ترتیب تحقیقات سحرگاهی درباره این جنایت وحشتناک ادامه یافت.

با دستگیری دختر جوان و پیرمرد راننده،بررسی های تخصصی توسط قاضی«محمود عارفی راد» درحالی وارد مرحله جدیدی شد که آن ها از دورهم نشینی شبانه در منزل «محمد» و صرف مشروبات الکلی پرده برداشتند اما «سجاد»(متهم28ساله)به مکان نامعلومی گریخته بود.به همین دلیل قاضی شعبه211 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد پس از انجام تحقیقات مقدماتی،دستورات محرمانه ای را برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل فراری صادر کرد ولی همه سرنخ های موجود به بن بست رسید و مخفیگاه متهم فراری شناسایی نشد.

از سوی دیگر با توجه به اهمیت و حساسیت پیگیری پرونده های جرایم خشن در نقاط مختلف استان خراسان رضوی،سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی وارد عمل شد و دستور داد تا گروهی مشترک از کارآگاهان تخصصی پلیس آگاهی و با بهره گیری از توان و تجهیزات نوین پلیسی به رد زنی متهم فراری بپردازند.

با این دستور انتظامی،بلافاصله3 گروه عملیاتی و اطلاعاتی تشکیل شد وفعالیت خود را زیر نظر مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده(رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی)آغاز کرد.آنان در اولین مرحله از رصدهای تخصصی به سرنخ هایی رسیدند که متهم فراری از مشهد خارج نشده است و به طور مخفیانه در منطقه ای زندگی می کند که احتمالا از آن مکان بیرون نمی آید.این گونه بود که سرهنگ مهدی سلطانیان(جانشین پلیس آگاهی خراسان رضوی)هدایت گروه مشترک عملیاتی را به عهده گرفت و رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری ازطریق کارشناسان اداره اطلاعات جنایی آگاهی خراسان رضوی ادامه یافت تا این که بالاخره کارآگاهان یک لانه مجردی در بولوار مجیدیه مشهد را شناسایی کردند که چند جوان به آن واحد آپارتمانی رفت وآمد داشتند.

به همین دلیل منزل مذکور با کسب مجوزهای قضایی از قاضی «عارفی راد»زیر چتر اطلاعاتی قرارگرفت و مشخص شد افرادی بیشتر از آن چه از منزل مذکور خارج می شوند در آن سکونت دارند .بنابراین عملیات در پوشش های مختلف کارآگاهی ادامه یافت و بالاخره سرنخی مستند از حضور متهم فراری در این لانه مجردی به دست آمد. طولی نکشید که چهارشنبه گذشته،عملیات ضربتی به فرماندهی جانشین پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و«سجاد»(متهم 28ساله)درحالی که با پوشش نامناسب در واحد آپارتمانی مخفی شده بود به چنگ قانون افتاد و دستبند های فولادین قانون دستانش را به یکدیگر حلقه زد.

این متهم که از عملیات غافلگیرانه کارآگاهان شوک زده بود در همان محل دستگیری به قتل دوستش اعتراف کرد وگفت:می خواستم رشته گفت وگوهای گلایه آمیز بین محمد و پیرمرد راننده را تغییر دهم که من هم به خاطر پاسخ ندادن به تماس هایم از او گلایه کردم چراکه آن روز می دانستم «محمد»درخانه حضور دارد ولی او دیر به تماس هایم پاسخ داده بود!ولی این مشاجره به درخواست «محمد»به خارج از طباخی کشید. وقتی او در میان مشاجره ها با مشت به سر وصورتم زد من هم تیزی را بیرون آوردم و ابتدا شانه اش را هدف گرفتم ولی در اثنای درگیری ضربه ای دیگر هم زدم و فرار کردم چراکه به خاطر مصرف مشروبات الکلی حال طبیعی نداشتم.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است با افشای راز این جنایت تکان دهنده،متهم مذکور به شعبه ویژه قتل عمد دادسرای عمومی وانقلاب مشهد هدایت شد و بررسی های قضایی در این باره ادامه یافت.

سید خلیل سجاددپور


قتل خونین پسر جوان جلوی چشم دختر عاشق پیشه / قاتل رفیق کش شوکه شد + عکس و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو