مرد شیطان صفت به بهانه تست بازیگری زنان را به دخمه اش می کشاند / پلیس فتا تهران فاش کرد


مرد شیطان صفت به بهانه تست بازیگری زنان را به دخمه اش می کشاند / پلیس فتا تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش چند زن به پلیس فتا پایتخت مراجعه و اعلام کردند فردی ناشناس که خود را کارگردان سینما معرفی...

به گزارش رکنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش چند زن به پلیس فتا پایتخت مراجعه و اعلام کردند فردی ناشناس که خود را کارگردان سینما معرفی کرده بود آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس تهدید به انتشار تصاویر خصوصی آنها در فضای مجازی کرده است، به‌طوری که این موضوع زندگی شخصی و خانوادگی آنها را بشدت تحت تأثیر قرار داده است.

شاکی‌ها در ادامه اظهارات خود بیان داشتند در فضای مجازی با آگهی انتخاب بازیگر برای یک فیلم سینمایی روبه‌رو شده و سپس برای شرکت در تست بازیگری به نشانی دفتر سینمایی که در آگهی دیده بودند رفته‌اند. پس از حضور در آن دفتر فردی که خود را کارگردان فیلم معرفی کرده بود به بهانه تست‌های مورد نیاز بازیگری اقدام به آزار و اذیت آنها کرده و با فیلمبرداری از آنها تهدیدشان کرده که اگر خواسته‌های وی را اجابت نکنند تصاویر خصوصی آنها را در صفحات مستهجن بارگذاری خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه متهم برای گمراه کردن پلیس به صورت روزانه هویت و محل دفتر کار خود را تغییر داده بود، گفت: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و اقدامات گسترده سایبری در فضای مجازی هویت متهم را شناسایی کردند و پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ در حالی که قصد آزار و اذیت دختر دیگری را داشت دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

مجرم پس از حضور در پلیس فتا تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که با ترفند انتشار آگهی در فضای مجازی برای تست بازیگری در فیلم سینمایی فقط از خانم‌های جوان دعوت کرده است. این فرد که با ترفندهای مختلف اقدامات غیراخلاقی خود را پیش برده بود، درنهایت با تصویربرداری از خانم‌ها، آنان را به انتشار تصاویر خصوصیشان تهدید و از آنان اخاذی کرده بود.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و تحقیقات تکمیلی پلیس نیز در این خصوص ادامه دارد.


مرد شیطان صفت به بهانه تست بازیگری زنان را به دخمه اش می کشاند / پلیس فتا تهران فاش کرد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...