حمله هکرها به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا


حمله هکرها به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا

گروه هکری موسوم به «الطوفان» عملیاتی را علیه ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده در بحرین انجام داد و اعلام کرد به اسنادی محرمانه دست یافته است.

حمله هکرها به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا

به گزارش راهبرد معاصر، یک گروه هکری بحرینی از هدف قرار دادن سامانه‌های ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و نفوذ و دسترسی به اسناد محرمانه خبر داد.

روز یکشنبه گروه هکری موسوم به «الطوفان» عملیاتی را علیه ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده در بحرین انجام داد و اعلام کرد به اسناد حاوی تصاویر و نقشه‌های دقیق از داخل پایگاه آمریکا در بحرین دست یافته است.

این گروه بخشی از این اسناد را منتشر کرد و گفت «آنچه در اختیار داریم بیشتر است و به دست کسانی می‌رسد که دغدغه دارند و از عملیات‌های محور مقاومت در برابر محور شرارت آمریکا حمایت می‌کنند».

این گروه افزود «این نشت (اطلاعات) برای قهرمانان مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه در فلسطین، لبنان، یمن و عراق و شهدای صالح... در راه قدس است».

تنش‌ها در غرب آسیا به دلیل حمایت آمریکا از جنایات و نسل‌کشی اسرائیل در غزه که تاکنون دستکم ۲۸ هزار شهید اغلب زن و کودک برجا گذاشته، تشدید شده است.

نیروهای مسلح یمن عملیاتی دریایی را آغاز کرده و کشتی‌های مرتبط با اسرائیل یا به مقصد آنجا را در جنوب دریای سرخ--تنگه باب المندب-- هدف قرار می‌دهند.

آمریکا در پاسخ به این حملات که یمنی‌ها می‌گویند تا زمان توقف جنایات اسرائیل در غزه ادامه دارد، حملاتی غیرقانونی را به عراق، سوریه و یمن انجام داده و بحرین تنها کشور عربی است که از حملات هوایی به رهبری آمریکا علیه یمن حمایت می‌کند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج