تبعه خارجی زن 18 ساله‌اش را در ایران به قتل رساند


تبعه خارجی زن 18 ساله‌اش را در ایران به قتل رساند

مرد همسرکش بعد از جنایت فرار کرد، اما دوباره به صحنه جرم بازگشت و دستگیر شد.

تبعه خارجی زن 18 ساله‌اش را در ایران به قتل رساند

به گزارش راهبرد معاصر؛ جوان تبعه خارجی که همسرش را با کارد سلاخی به قتل رسانده بود درحالی پس از بازگشت به صحنه جنایت، دستگیر شد که سوءظن را انگیزه این حادثه وحشتناک ذکر کرد.

این جنایت هولناک شنبه گذشته در خیابان طبرسی شمالی ۵۶ مشهد هنگامی لو رفت که نزدیکان زن ۱۸ ساله تبعه خارجی، با پیکر غرق در خون وی مواجه شدند و بلافاصله با نیرو‌های امدادی تماس گرفتند، اما «زینب-م» درمرکز درمانی شهید هاشمی نژاد مشهد جان سپرد و بدین ترتیب گروهی از عوامل انتظامی کلانتری طبرسی شمالی با دستورات تلفنی قاضی ویژه قتل عمد، عازم محل وقوع جنایت شدند چرا که بررسی‌های مقدماتی از نزاع خانوادگی و فرار همسر مقتول حکایت داشت. به همین دلیل قاضی «محمودعارفی راد» از نیرو‌های انتظامی خواست محل جنایت را زیر چتر اطلاعاتی قرار دهند.

هنوز ساعتی از این ماجرای تکان دهنده نگذشته بود که ضارب ۲۳ ساله دوباره با تصور زنده بودن همسرش به صحنه جنایت بازگشت و درحالی دستگیر شد که نزدیکانش در منزل حضور داشتند. درهمین حال قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پس از انجام تحقیقات مقدماتی در مرکز درمانی عازم کلانتری طبرسی شمالی شد و به تحقیق از ضارب بی رحم پرداخت. وی درحالی که سعی می‌کرد با پراکنده گویی خود را از مخمصه سوالات قضایی برهاند، انگیزه خود از ارتکاب این جنایت وحشتناک با کارد سلاخی را سوءظن ذکر کرد و مدعی شد دوباره به منزل بازگشته است تا اگر همسرش زنده بود او را به قتل برساند!

در ادامه تحقیقات، متهم به قتل در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت و بررسی‌های تخصصی با نظارت مستقیم سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) برای ریشه یابی این حادثه هولناک آغاز شد. / خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)