پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه 24 بهمن 1402


پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه 24 بهمن 1402

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۳ بهمن) با هشت‌هزار و ۲۰۳ واحد کاهش، به ارتفاع ۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۹۰۰ واحد رسید.

شاخص هم وزن با پنج‌هزار و ۱۸ واحد کاهش به ۷۳۴ هزار و ۷۹۶ واحد رسید. نمادهای «شبندر، وبملت، شپنا، وغدیر، وپارس، اخابر و حکشتی» بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۲۱۴ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۲۲۵ واحد رسید. نمادهای «بپاس، شگویا و وسپهر» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز بورسی هفته جاری یعنی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد و روز دوشنبه با هشت‌ هزار و ۲۰۳ واحد کاهش، به ارتفاع ۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۹۰۰ واحد ایستاد. و این نوسانات بورس امکان ریزش بورس روز سه شنبه دور از انتظار نیست،چون همانطور که سابقه بورس طی روزهای اخیر نشان می دهد ناگهان تغییر مسیر می دهد، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بورس روند اوج را در پیش خواهد گرفت یا سقوط؟ آیا بورس فردا سه شنبه ۲۴ بهمن ماه سقوط می کند؟

همانطور که پیش تر گفته ایم بورس به طور کامل قابل پیش بینی نیست، و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

بورس سه شنبه چه می شود؟ بورس سه شنبه به سمت اوج می رود یا سقوط؟ با این رفتار دوگانه بورس به سمت سقوط پیش می رود یا صعود؟

پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه 24 بهمن 1402

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان