هافبک مدنظر استقلال همچنان غایب در نساجی


هافبک مدنظر استقلال همچنان غایب در نساجی

در حالی که تیم فوتبال نساجی باید روز پنج‌شنبه در در برابر پیکان به میدان برود اما فرشید اسماعیلی کماکان در تمرینات این تیم حاضر نمی شود.

تیم فوتبال نساجی در تعطیلات نیم فصل با جذب سعید آقایی، علیرضا رضایی، محمد عباس زاده، محمدرضا حسینی و منصور باقری به تقویت خود پرداخت و «لوکاس آلکاراز» سرمربی اسپانیایی این تیم به دنبال کسب بهترین نتایج در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی است.

فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال نساجی با اینکه یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما در پایان نیم فصل در تمرینات این تیم حاضر نشد و خواستار دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه شد. از باشگاه استقلال به عنوان جدی‌ترین مشتری اسماعیلی نام برده می‌شود و آبی‌ها تا به امروز دوشنبه ۲۳ بهمن تنها یک نامه درخواست جذب برای این بازیکن به باشگاه نساجی ارسال کرده‌اند اما هنوز قدمی برای مذاکره با مدیران این باشگاه برنداشته‌اند.

نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر باید روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن در تهران به مصاف پیکان برود و تاکنون اسماعیلی در تمرینات این تیم حاضر نشده و اگر غیبت همچنان ادامه دار باشد، مطابق با قوانین انضباطی از سوی باشگاه نساجی تنبیه خواهد شد.

هافبک مدنظر استقلال همچنان غایب در نساجی

نساجی با ۱۰ امتیاز در رده پانزده جدول قرار دارد و برای فرار از منطقه سقوط و رسیدن به نیمه اول جدول نیازمند کسب بیشترین امتیازات ممکن در نیم فصل دوم لیگ برتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا