استخدام 92 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش


استخدام 92 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و مابقی این معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور خواهند پیوست.

به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ گفت: تا پایان سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و مابقی این معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور خواهند پیوست.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شعار مدرسه قوی ایران قوی، گفت: اقتصاد، فرهنگ، جامعه و سیاست قوی نمی‌شود مگر در مدرسه، با مدرسه و از مدرسه باشد. صحرایی افزود: راز بهره‌وری بخش خصوصی و بهره‌وری مدارس غیردولتی به علت به هم پیوسته بودن اجزای آن است و یکی از تفاوت‌های این دو بخش در اینست که بخش خصوصی، چون خود باید درآمدزایی کند، زمان را کم می‌کند. به گفته وزیر آموزش و پرورش، باید با هم و سریع آموزش و پرورش را بالا ببریم و این موضوع، با اتحاد و انسجام از درون و تعیین دستور کار ممکن است و در این راستا، اولین شریک ما، خانواده‌ها هستند بنابراین رفت و آمد پدر و مادرها به مدرسه باید افزایش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان