نمایش همدلی مردم در آستانه انتخابات نشانه روشنی از زمان‌شناسی ملتی آگاه است


نمایش همدلی مردم در آستانه انتخابات نشانه روشنی از زمان‌شناسی ملتی آگاه است

به گزارش رکنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از برگزاری پرشور مراسم جشن سالروز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از حضور معنادار مردم اظهار داشت: هر چند این...

به گزارش رکنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از برگزاری پرشور مراسم جشن سالروز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از حضور معنادار مردم اظهار داشت: هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‌‌کند. از خداوند مهربان می‌‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمایید.

متن کامل اطلاعیه رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده و شریف ایران اسلامی

حماسه‌‌آفرینی و حضور آگاهانه شما مردم بصیر ایران در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر وفاداری، وحدت و میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

این حضور معنادار و باشکوه، در شرایطی رقم خورد که از ماه‌‌ها پیش ‌ایران‌ستیزان و بدخواهان این ملت، با بسیج همه امکانات تبلیغی و رسانه‌ای خود و با استفاده از شیوه‌های گوناگون جنگ روانی و شبهه‌‌افکنی، در پی یأس‌‌آفرینی و دلسرد کردن مردم نسبت به آرمان‌‌های انقلاب و کم‌‌اهمیت جلوه دادن نقاط قوت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بودند، اما شما همچون همیشه با حضور و پاسخ معنادار خود، تلاش‌‌ها و محاسبات آنان را نقش بر آب کردید و نشان دادید که امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتوانه مردمی، استوارتر از همیشه مسیر روشن، تابناک و پرافتخار خود را ادامه می‌‌دهد.

این نمایش وحدت و همدلی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تجلی یافت، نشانۀ روشنی از زمان‌‌شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یکبار دیگر با احساس مسئولیت قانونی در تعیین سرنوشت آینده نقش فعال ایفا کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی خود را رقم بزند.

با درود به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، در این زمانه حساس و سرنوشت‌ساز، حرکت حماسی و شورانگیز شما را می‌‌ستایم و بر خود لازم می‌دانم از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع و علمای بزرگوار و همراهی اندیشمندان و دلسوزان این نظام و مردم که همواره تکیه‌گاه محکم و کانونی برای اتحاد ملت شریف ایران هستند، سپاسگزاری کنم.

همچنین از همه اقشار جامعه و تشکل‌‌ها و احزاب سیاسی کشور که امسال نیز در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با اتحاد و همبستگی مستحکم خود نشان دادند، انقلاب متعلق به همه آحاد این مرز و بوم است و موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم. هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی بوده و در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‌‌کند. از خداوند مهربان می‌‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمایید.

در پایان از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی،‌ سعادت و عزت روزافزون ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران را در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع و روشنگر انقلاب اسلامی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


نمایش همدلی مردم در آستانه انتخابات نشانه روشنی از زمان‌شناسی ملتی آگاه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم