رویترز: ایرانیان پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند


رویترز: ایرانیان پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند

خبرگزاری رویترز نوشت اقشار مختلف جامعه در سراسر ایران در جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شرکت کردند و پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

رویترز: ایرانیان پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبرگزاری رویترز در بازتاب راهپیمایی گسترده 22 بهمن، نوشت که ایرانیان در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، شعار «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در سراسر کشور به مناسبت جشن انقلاب، بازتاب‌هایی در رسانه‌های جهان داشته است. رویترز نوشت که صدها هزار نفر در سراسر ایران راهپیمایی کردند و برخی با سوزاندن پرچم‌های ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه، سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار کردند.

در بخش‌هایی از این گزارش سخنان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن منعکس شده بود که آمریکا و برخی کشورهای غربی را بخاطر «حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت در غزه» مورد انتقاد قرار داد.

رویترز گزارش کرد که در راهپیمایی روز یکشنبه، تمامی اقشار جامعه از جمله سربازان، دانش‌آموزان و دانشجویان و روحانیون و مقام‌های سیاسی و نظامی شرکت کرده بودند و حتی زنان و کودکان نیز در خیابان‌های سراسر کشور در جشن انقلاب شرکت کردند و تصاویر رهبر معظم انقلاب آیت‌الله «علی خامنه‌ای» را با خود حمل می‌کردند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید