برای اولین بار روانشناسان و مشاوران لیست انتخاباتی تخصصی ارائه خواهند داد


برای اولین بار روانشناسان و مشاوران لیست انتخاباتی تخصصی ارائه خواهند داد

به گزارش میگنا دکتر هوشنگ علیبازی رئیس ستاد انتخابات روانشناسان و مشاوران- سارم اعلام کرد: مجموعه جمع‌بندی‌ها در ستاد انتخاباتی بر این است که ستاد از کلیه روانشناسان و مشاوران تایید صلاحیت شده در سراسر...

برای اولین بار روانشناسان و مشاوران لیست انتخاباتی تخصصی ارائه خواهند داد
به گزارش میگنا دکتر هوشنگ علیبازی رئیس ستاد انتخابات روانشناسان و مشاوران- سارم اعلام کرد: مجموعه جمع‌بندی‌ها در ستاد انتخاباتی بر این است که ستاد از کلیه روانشناسان و مشاوران تایید صلاحیت شده در سراسر کشور به صورت واحد و هماهنگ حمایت نماید.

وی افزود: بدین منظور جلسات لازم با افراد متقاضی مشارکت در لیست صورت گرفته و در اوایل هفته آینده لیست نهایی «سارم» منتشر می‌گردد.

رئیس سارم بیان کرد: از تمام همکاران عزیز روانشناس و مشاور در سراسر کشور درخواست می‌گردد به منظور مشارکت همه جانبه در قانونگذاری کشور با محوریت افراد متخصص و با تجربه در مجلس آینده در این انتخابات مشارکت داشته و شرکت نمایند.

علیبازی بیان داشت: مهم‌ترین ماموریت و هدفی را که «سارم» دنبال می‌نماید این است که مجلس آینده موضوع محور باشد و توانایی مقابله با چالش‌های موجود کشور را داشته و مقتدرانه بتواند قوانینی را تدوین کند که متناسب با نیازهای کشور در بخش های مختلف خصوصاً در حوزه سلامت و آموزش و بالاخص در حوزه سلامت روان جامعه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل