مسئولان و فرماندهان در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟


مسئولان و فرماندهان در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟

جمعی از مسئولان و فرماندهان امروز در کنار مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

مسئولان و فرماندهان در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟

به گزارش راهبرد معاصر،‌ جمعی از مسئولان و فرماندهان امروز در کنار مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

وزیر دفاع: مردم همواره پای کار نظام ایستاده‌اند

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره پیام حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم فهیم و انقلابی ما همواره در روز ۲۲ بهمن هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنند برای اینکه به دنیا نشان دهند که پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند و از محرومین، مظلومین، ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی نشانه این است که مردم با دشمنان خدا و نظام یعنی جبهه استکبار و نظام سلطه همواره در ستیز هستند، افزود: مردم حتما با همین شور و هیجان در انتخابات هم شرکت و دشمن را ناامید می‌کنند.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که در این ۴۵ سال چقدر به تحقق عدالت نزدیک شده‌ایم؟ یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین نظام در سطح دنیاست و مردم ما بهترین مردم هستند. شما وقتی به حضور مردم در ۲۲ بهمن نگاه می‌کنید این حضور نشان می‌دهد که این عدالت برقرار شده و نظام توفیقات بسیار بزرگی داشته و به همین دلیل مردم همواره پای کار ایستاده‌اند و در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت و از نظام حمایت می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: ما واقعا باید خدا را به دلیل این همه نعمات بزرگی که داده و بزرگترین نعمت الهی که هدایت است شاکر باشیم و این انقلاب نشان‌دهنده همین هدایت الهی برای مردم ماست.

استاندار تهران: حضور گسترده ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد

علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور گسترده ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و دشمن را ناامید کرد.

وی افزود: با اتحاد مسیر پر پیچ و خم را همانند گذشته طی می کنیم و مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان خواهیم زد.

شریعتمداری: مردم همچون همیشه پر شمار و با حال و هوای انقلابی آمدند

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان در حاشیه مراسم راهپیمایی سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حضور پر شور مردم در این راهپیمایی گفت: الحمدلله می‌بینیم که مردم مثل همیشه پر شمار و با حال و هوای انقلابی آمدند.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا نیست که سالگرد پیروزی خود را به این شکل بار دیگر به عرصه قضاوت مردم گذاشته باشد؛ ممکن است در سالنی جشنی بگیرند اما به این شکل هرگز نبوده است. ما همه ساله ۲۲ بهمن‌مان را با عظمت برگزار می‌کنیم و حضور مردم و اعتقاد و اعتماد مردم به نظام اسلامی را به رخ همه می‌کشیم.

شریعتمداری همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در این انتخابات عنوان کرد: جنس راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات یکی و هر دو برای تایید نظام است و در هر دو باید حضور پیدا کرد.

وزیر نفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب افزایش اقتدار نظام است

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال درباره حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: الحمدالله امروز خروش و حضور مردم بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که مردم پشت نظام و رهبرشان هستند.

وی همچنین تاکید کرد: این مسئولیت ما مسئولین را دوچندان می‌کند. قطعاً حضور این مردم اقتدار نظام را بیشتر می‌کند.

آیت الله امامی‌کاشانی: انتخابات فریضه‌ای مهم و تعیین کننده سرنوشت مردم است

آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه سابق تهران امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن) در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره حضور پرشور و بی نظیر مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور و فهم مردم از همان روزهای اول سبب آن شد که آن ها رژیم طاغوت را بشناسند و همچنین درک این مردم از صحبت های حضرت امام(ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و این حقیقتی است که ما از انقلاب داریم.

آیت الله امامی کاشانی درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات نیز تأکید کرد: ان‌شاءالله همه مردم ایران در انتخابات شرکت خواهند کرد زیرا انتخابات یک فریضه مهم و تعیین کننده سرنوشت مردم است.

سردار نیلفروشان: دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی دچار فرسایش و افول قدرت گردیده‌اند

سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه پاسداران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ما در بهمن ۵۷ انفجار نوری بود که درخشش آن نظام ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی را به زیر کشید و میهن عزیزمان ایران را از چنگال اسارت و غارت استکبار غرب نجات داد.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در کنار امت خود قرار گرفت و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

معاون عملیات کل سپاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز به خواست خداوند قادر و در سایه هدایت و رهبری امامین انقلاب اسلامی ایران عزیز، علیرغم همه دشمنی‌ها و دسیسه‌های شیاطین، همچنان راست‌قامت ایستاده و با سرعت به سمت اهداف انقلاب اسلامی و عزت شرف این ملت بزرگ به پیش می‌رود.

سردار نیلفروشان با بیان اینکه دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی دچار فرسایش و افول قدرت گردیده‌اند، گفت: امروز انقلاب اسلامی توانسته در اتصال ملت‌ها یکدیگر، محور مقاومت را شکل دهد و توطئه‌های استکبار جهانی و جهان‌خواران را نقش بر آب کند.

سردار فدوی: ملت ایران در بزنگاه‌ها بالاترین بصیرت را دارند

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران گفت: حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به معنای آن است که گذر زمان تغییری در اصل آن‌ها ایجاد نخواهد کرد و در بزنگاه‌ها بالاترین بصیرت را دارند و به دشمنان نشان می‌دهند که پای کار هستند.

رئیس سازمان انرژی اتمی: ملت با شرکت در انتخابات از حق خود استفاده کنند

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است. حق تعیین سرنوشت حق ملت ایران است و همه باید با شرکت در انتخابات از این حق خود استفاده کنند.

حداد عادل: مردم همچون امروز در انتخابات یازدهم اسفند شکوهمندانه حضور یابند

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مشارکت، مکمل این راهپیمایی است؛ یعنی مردمی که امروز به این راهپیمایی آمدند، ان‌شاء‌الله این حضورشان را در یازدهم اسفند ماه تجدید کرده و این شکوه را با یک مشارکت بالا در انتخابات تکمیل می‌کنند.

دعوت وزیر علوم از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات 11 اسفند

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: یکی از مسیرهای مردم سالاری دینی در کشور ما، حضور پر شور و نشاط در انتخابات است.

به گفته وزیر علوم، «انتخابات یازدهم اسفند را در پیش رو داریم؛ از مردم عزیزمان، بویژه جامعهٔ فهیم و فرهیختهٔ دانشگاهی خواهش می‌کنیم که به عنوان یک گروه مرجع، در انتخابات شرکت کنند و با رأی نظرشان هدایتگر جامعه برای انتخاب اصلح باشند.»

رئیس سازمان اداری و استخدامی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در انتخابات ۱۱ اسفند هم تکرار خواهد شد

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگویی گفت: دستاوردهای دفاعی حاصل روحیه جهادی جوانان انقلابی و دانشمند و دلسوز کشور است. امیدواریم این روحیه جهادی در حوزه اداری، خدمت به مردم و اقتصاد هم رقم بخورد تا یک اقتصاد سالم و پویا و بدون تورم برای همه مردم داشته باشیم.

وی افزود: همچون همیشه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و بصیرت‌مندانه و مسئولیت‌مند داشتند. این فضای حضور آگاهانه مشت محکمی در دهان دشمنان، یاوه گویان و منافقان خواهد بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: حتماً این حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۱ اسفند هم تکرار خواهد شد.

رئیس سازمان صداوسیما: مردم با وظیفه‌شناسی حتماً در انتخابات شرکت خواهند کرد

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفت‌وگویی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه مردم وظیفه خود را می شناسند و حتما در انتخابات شرکت خواهند کرد، تاکید کرد: وظیفه اصلی ما به عنوان رسانه ملی این است که زمینه رقابتی سالم و مشارکتی بالا را فراهم کنیم.

وی افزود: با راه اندازی ۲۰۰ کانال و برنامه های دیگر در فضای مجازی و شبکه های مختلف تلاش می کنیم که همین کار را بکنیم. یعنی فضا را به سمت رقابت واقعی و مشارکت بیشتر سوق بدهیم.

رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: کار بزرگ صدا و سیما راه اندازی ۲۰۰ کانال در ۲۰۰ شهرستان است که امیدواریم موثر باشد و مشارکت و رقابت واقعی رقم بخورد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم