هتل پردیس آذرشهر


هتل پردیس آذرشهر هتلی است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل دارای ۲ طبقه و ۲۲ باب اتاق می باشد. هتل پردیس در منطقه ای با آب و هوای دلپذیر واقع شده که اقامتی آرامبخش را برای مهمانان گرامی فراهم می آورد. لازم به ذکر است هتل فاقد آسانسور می باشد.هتل...

هتل پردیس آذرشهر هتلی است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل دارای ۲ طبقه و ۲۲ باب اتاق می باشد. هتل پردیس در منطقه ای با آب و هوای دلپذیر واقع شده که اقامتی آرامبخش را برای مهمانان گرامی فراهم می آورد. لازم به ذکر است هتل فاقد آسانسور می باشد.

هتل پردیس آذرشهر

هتل پردیس آذرشهر در خیابان امام واقع شده‌است. آذرشهر، شهری است تاریخی و دارای اماکن گردشگری نظیر منطقه توریستی قیرمیزی گل و روستای جراغیل که از هتل پردیس با پیمودن حداکثر مسافت ۱۸ کیلومتر می‌توان از این اماکن بازدید کرد. همچنین مسجد رومیان نیز در فاصله ۱.۵ کیلومتری از هتل پردیس آذرشهر قرار گرفته‌است. قرارگیری هتل پردیس در منطقه‌ای با آب و هوای دلپذیر، اقامتی آرامش‌بخش را برای مهمانان گرامی فراهم آورده‌است.

همچنین از دیگر ویژگی‌های موقعیت مکانی هتل پردیس می‌توان به دسترسی آسان به مراکز اداری مانند بانک‌ها و دانشگاه‌ها، مراکز تجاری، مراکز درمانی مانند بیمارستان شهید مدنی، مراکز فرهنگی، مراکز تفریحی مانند پارک ملت و… اشاره نمود.

امکانات رفاهی هتل

سلامت سفر: ضدعفونی هتل و اتاق ها
عمومی: لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)
دید(View) در برخی اتاق ها: نمای خیابان
مکالمه کارکنان: مسلط به زبان ترکی استانبولی
خدمات: پذیرش بیست و چهار ساعته/ اینترنت / پارکینگ

هتل پردیس آذرشهر

نحوه دسترسی به هتل پردیس آذرشهر

آدرس: آذرشهر-خیابان امام – -جنب اداره آموزش و پرورش

هتل پردیس آذرشهر

هتل پردیس آذرشهر

هتل پردیس آذرشهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت