تکذیب فروش لیزینگی خودرو‌های وارداتی


دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ضمن تکذیب فروش لیزینگی خودرو‌های وارداتی، گفت: در حال حاضر به دلیل محدودیت تعداد این اتومبیل‌ها امکان فروش لیزینگی آن‌ها وجود ندارد. مطمئناً از میان ۸۵ میلیون ایرانی، هستند افرادی که بخواهند این نوع خودرو‌ها را با قیمتی بالاتر از بهای واقعی آن‌ها خریداری کنند.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ اکنون نزدیک به ۲ سال از زمان وعده دولت برای واردات ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو می‌گذرد، اما تاکنون تنها بخش بسیار کوچکی از این وعده محقق شده است. در حال حاضر تعداد محدود اتومبیل‌ها و تقاضای نسبتاً زیاد آن‌ها منجر به بالارفتن قیمت‌ این نوع خودرو‌ها شده است.

تکذیب فروش لیزینگی خودرو‌های وارداتی
«مهدی دادفر» دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز مبنی بر اینکه، آیا این امکان وجود دارد که بعضی از خودرو‌های وارداتی به صورت لیزینگی به مصرف‌کنندگان فروخته شود، گفت: این روش زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قدرت خرید متقاضیان پایین باشد و یا اینکه از یک نوع محصول، تعداد زیادی برای عرضه در بازار وجود داشته باشد.


دبیر انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: در حال حاضر تعداد خودرو‌های وارد شده به کشور بسیار کم بوده و همین امر باعث شده که فروش لیزینگی آن‌ها امکان تحقق نداشته باشد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد خودرو‌های وارداتی موجود در کشور به حدی کم است که علی‌رغم تعداد اندک و قیمت بالای خود، مشتریان خاص خود را دارد؛ در نتیجه فروش لیزینگی خودرو تحت چنین شرایطی یک امر بی معنا خواهد بود. مطمئناً از میان ۸۵ میلیون نفر ایرانی هستند افرادی که بخواهند این نوع خودرو‌ها را با قیمتی بالاتر از بهای واقعی آن‌ها خریداری کنند.


پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش