راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده‌باش ماموران پلیس


راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده‌باش ماموران پلیس

به گزارش رکنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این‌باره گفت: پلیس از مدت‌ها قبل با استفاده از توان پلیس‌های تخصصی اقدامات خود برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن...

به گزارش رکنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این‌باره گفت: پلیس از مدت‌ها قبل با استفاده از توان پلیس‌های تخصصی اقدامات خود برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای سراسر کشور را آغاز کرد و خوشبختانه در نتیجه این اقدامات نیز راهپیمایی با حضور ماموران و در امنیت کامل آغاز شده است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه هیچ موضوعی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران را تهدید نمی‌کند و کشور در امنیت کامل است، گفت: ماموران پلیس از آمادگی لازم برخوردار بوده و استقرار آنان تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. همانطور که گفتم پلیس‌های تخصصی در تامین امنیت راهپیمایی مشارکت دارند.

وی ادامه داد:‌ یکی دیگر از اقدامات پلیس اتخاذ تمهیدات ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور است، گفت:‌در این زمینه نیز اقدامات خوبی از سوی همکاران من در سراسر کشور انجام گرفته است.

منتظرالمهدی درباره فعالیت‌های جانبی پلیس در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: علاوه بر موضوع تامین امنیت راهپیمایی و تمهیدات ترافیکی، پلیس با دایر کردن چندین غرفه اقدام به ارائه خدمات انتظامی، مشاوره و مددکاری به مردم و راهپیمایان عزیز کرده است.

سخنگوی فراجا همچنین گفت: در کنار آماده‌باش ماموران، تمامی اقدامات و امورجاری انتظامی نیز همچون گذشته از سوی رده‌های مختلف انتظامی و پلیس‌های تخصصی در حال انجام است و هم‌اکنون که همکاران من در تامین امنیت این مراسم در سراسر کشور مشارکت دارند، ماموران پلیس راه در جاده‌ها، مرزبانان در مرزها و ... مستقر بوده و نسبت به تامین امنیت اقدام می‌کنند. در نتیجه همین اقدامات نیز امروز ایران عزیز ما در امنیت کامل است.


راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده‌باش ماموران پلیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟