22 بهمن تجلی قدرت یک ملت


22 بهمن تجلی قدرت یک ملت

۲۲ بهمن نماد روزی است که ملت ایران با اقتدار استقلال و آزادی را فریاد و دست مستکبران را از دامن کشور قطع کرد.

۲۲ بهمن سرآغاز فصلی جدید برا ملتی امام حسینی است که تاریخ را به شکلی رقم زد قدرت های بزرگ جهان مات و مبهوت قدرت ملت ایران شدند.
۲۲بهمن سال ۱۳۵۷ مردم ایران ریشه ظلم و ستم رژیم ستمشاهی را از خاک بیرون کشیدند و دست استکبار جهانی به ویژه غربی ها را از کشور کوتاه کردند.
برای همین است که هنوز هم قدرت های پوشالی جهان چشم دیدن استقلال و آزادگی ملت ایران را ندارند و هر روز و هر ساعت با نقشه ای به دنبال ضربه زدن به ملت اثران و نظام جمهوری اسلامی هستند.
۲۲ بهمن امسال جزو بزنگاه های تاریخی عمر انقلاب اسلامی است زیرا از سویی نیروهای مقاومت در منطقه فضای حضور استکبار جهانی را تنگ کرده و از سوی دیگر در نزدیکی انتخابات مهم مجلس قرار داریم.
علی کریمی‌ فیروزجایی از نمایندگان مجلس درباره اهمیت ۲۲ بهمن امسال می گوید که انقلاب اسلامی 44 ساله شد و هر ساله برای شکرگزاری به درگاه خدای متعال و همچنین قدردانی از مبارزان فجرآفرین ایران اسلامی و با حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، ضمن اعلام آمادگی برای حفظ دستاوردهای انقلاب، همایش میلیونی مردم وفادار به نظام مقدس اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشانیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: مردم همیشه وقت‌شناس، آگاهانه نسبت به آینده کشور حساسیت‌های زیادی را تاکنون نشان دادند و در زمان مناسب همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امسال هم علاوه بر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، با حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند همه سناریوهای پیچیده دشمن در طراحی جنگ رسانه‌ای برای نا امیدن کردن مردم در جهت کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو را ناکام خواهیم کرد.
22 بهمن تجلی قدرت یک ملت
یعقوب رضازاده از دیگر نمایندگان مجلس نیز با اشاره به ایام شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مصادف شده است، گفت: چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند مشارکت ملت، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان دنیا از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.
نماینده مردم سلماس در مجلس تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با همدستی معاندین و منافقین دو موضوع را در دستور کار قرار داده اند که با تبلیغات سوء و ایجاد عملیات روانی در شبکه های مجازی، مانع مشارکت مردم در انتخابات شوند اما ملت ایران طی 45 سال گذشته ثابت کرده اند که به هیچ وجه تحت تأثیر این تبلیغات نخواهند بود.
مطمئنا هر چه قدر دشمنان این نظام و انقلاب و مردم سعی و تلاش برای جدایی و فاصله انداختن میان مردم و مسوولان و نظام می‌کنند اما مردم با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد محکم پای مواضع و آرمانهای انقلاب ایستاده و تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!