باند سارقان زورگیر خشن در دام پلیس تهران


باند سارقان زورگیر خشن در دام پلیس تهران

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ با اشاره به این خبر، گفت: با وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در تهران و دریافت شکایت از سوی مال باختگان،...

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ با اشاره به این خبر، گفت: با وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در تهران و دریافت شکایت از سوی مال باختگان، پرونده این سرقت ها در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ تعدادی از سارقان در قالب تیم های 2 نفره و 3 نفره با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت و به کارگیری سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات از شهروندان در محله های خلوت و تاریک می کنند.

وی تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا این که اعضای یک باند هفت نفره از سارقان، شناسایی شده و تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سردار ولی پور گودرزی، ادامه داد: در گام بعدی طی مراقبت های شبانه روزی و به کارگیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه این سارقان را شناسایی و طی عملیات های همزمان و غافلگیرانه در مناطق جنوب تهران آنها را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: از مخفیگاه آنها 2 دستگاه موتورسیکلت،10دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، پنج قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف و به همراه متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

سردار گودرزی، در ادامه بیان داشت: در تحقیقات علیرغم انکار و کتمان حقیقت از سوی متهمان، پس از مواجهه با مستندات و دلایل موجود، به ارتکاب حدود50 فقره سرقت، زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه در محله های مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان در حال شناسایی مالخران اموال مسروقه هستند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


باند سارقان زورگیر خشن در دام پلیس تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022