داوطلبان انتخابات از تهمت‌زنی پرهیز کنند


داوطلبان انتخابات از تهمت‌زنی پرهیز کنند

امام جمعه اصفهان با انتقاد از اینکه در روزهای تبلیغات انتخابات شاهد بدگویی، تهمت یا بهتان علیه برخی از کاندیداها هستیم، تصریح کرد: در قرآن کریم بارها نسبت به پرهیز از تهمت و غیبت تاکید شده است.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در اصفهان با بیان اینکه ماه رجب با ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده است و امیدواریم امسال شاهد ذلت دشمنان اسلام و انقلاب باشیم، اظهار کرد: بیش از ۴ ماه است که جنگ بین مسلمانان و صهیونیست‌ها درحال وقوع است، شاهدیم که صهیونیست‌ها بیش از ۱۱ هزار نفر کودک را به شهادت رسانده است.

وی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن افزود: باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شویم و بعد از آن پای صندوق‌های رأی رفته و مجدداً با امام(ره) و انقلاب بیعت کنیم.

داوطلبان انتخابات از تهمت‌زنی پرهیز کنند

طباطبایی‌نژاد گفت: ضرورت دارد که انسان مسلمان حق را یاری و باطل را نهی کند، بر این اساس علما و مراجع تقلید در خصوص مشارکت در انتخابات بر این نظر هستند که انتخابات واجب عینی است، امیدواریم خداوند توفیق عنایت کند همواره در راه درست قرار بگیریم.

امام جمعه اصفهان با انتقاد از اینکه در روزهای تبلیغات انتخابات شاهد بدگویی، تهمت یا بهتان علیه برخی از کاندیداها هستیم، تصریح کرد: در قرآن کریم بارها نسبت به پرهیز از تهمت و غیبت تاکید شده است، در روایات آمده است احمق‌ترین فرد کسی است که برای دنیای دیگران دست به گناه بزند.

وی با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی عنوان کرد: ۱۹ بهمن ۵۷ نیروی هوایی جان بر کف بدون هیچ ترسی به میدان آمدند و سبب تسریع روند پیروزی انقلاب شدند، امیدواریم مردم ایران با شجاعت و ایمان قلبی مقابل دشمنان بایستند و قلب مقدس امام زمان(عج) را خشنود کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی