میدان آزادی از فردا شب بسته می‌شود


میدان آزادی از فردا شب بسته می‌شود

شهروندان تهرانی برای تردد و عبور و مرور از محدوده میدان آزادی می‌بایست از محور‌های رینگ بیرونی میدان آزادی از جمله میدان فتح و تقاطع غیر همسطح جناح شیخ فضل الله نوری استفاده نمایند.

شهردار منطقه ۹ از ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی غرب تهران در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش مهر، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و مجموع تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی در محور‌های آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی در شب شنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۳ تا پایان مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ بدین منظور اعلام کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور از ساعت ۲۳ شب شنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ ورودی‌های جنوبی رینگ داخلی میدان آزادی و ورودی و خروجی خیابان‌های شهید نوری نیارکی، شهید دستغیب، هاشمی و دامپزشکی به بزرگراه آیت الله سعیدی و در بامداد روز ۲۲ بهمن ماه بزرگراه شهید لشگری از جنب فروشگاه رفاه و ورودی بزرگراه لشگری به رینگ بیرونی میدان آزادی تا پایان مراسم مسدود خواهد بود.

مرتضوی در ادامه گفت: شهروندان تهرانی برای تردد و عبور و مرور از محدوده میدان آزادی می‌بایست از محور‌های رینگ بیرونی میدان آزادی از جمله میدان فتح و تقاطع غیر همسطح جناح شیخ فضل الله نوری استفاده نمایند.

این مقام مسئول در پایان افزود: ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در حاشیه محور‌های آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی از ساعت ۲۲ شب بیست شنبه بیست و یکم بهمن ماه تا پایان مراسم از جمله تمهیدات ترافیکی این رویداد به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است این محدودیت‌ها به صورت جدی و گسترده از طریق پیام رسان‌های اجتماعی رادیو تلویزیون و اکران بنر در محدوده خیابان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا