قطر بعد از ایران به اردن هم رحم نکرد!


قطر بعد از ایران به اردن هم رحم نکرد!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اردن از دولت قطر خواهش دارد تا بلیط‌های بازی فینال برای اردن را افزایش دهد.

تیم ملی اردن در کمال ناباوری و شایستگی موفق شد به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برای نخستین‌بار حضور پیدا کند و این اتفاق بزرگی است که قطعا اعتبارش برای فدراسیون فوتبال اردن خواهد بود.

مروان جمعه، نایب رئیس فدراسیون فوتبال اردن در گفت‌وگو با شرق الاوسط گفت: راه آسانی نبود و مطمئناً آرزوی ما از همان روز اول رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا بود. هر تیمی حق دارد تصور کند و آرزوی رسیدن به فینال را داشته باشد. الحمدلله به واقعیت تبدیل شده است. اکنون در فینال هستیم.

انتخاب حسین عموته به عنوان سرمربی تیم ملی اردن آن هم در مدت زمان کمی که تا شروع رقابت تیم‌های آسیایی باقی مانده بود، موجب تعجب برخی از هواداران فوتبال آسیا شده بود و حتی از این انتخاب انتقاد می‌کردند. حال نایب رئیس فدراسیون فوتبال اردن درباره چنین تصمیمی گفت: عموته در جولای گذشته ماموریت فنی را بر عهده گرفت و کل سبک آموزش ما را تغییر داد. تغییر سبک آموزش و سبک فنی یک شبه اتفاق نمی‌افتد شما نمی‌توانید سبک خود را که مبتنی بر دفاع و عقب نشینی بود را به سادگی تغییر دهید و این چیزی است که زمان می‌برد.

قطر بعد از ایران به اردن هم رحم نکرد!

او ادامه داد: در نهایت نتایج بازی‌های دوستانه برای ما اهمیتی ندارد. آنچه برای ما اهمیت دارد نحوه انجام بازی‌های دوستانه است اما چیزی که برای ما اهمیت دو چندانی دارد نتایج بازی‌های رسمی است که از آن بسیار خوشحال هستیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اردن خاطرنشان کرد: این اتفاقی نبود که در طی یک شبانه روز رخ دهد و حاصلش تلاش و کوشش بازیکنان و کادر فنی بود.

او که پیش از بازی نیمه نهایی با مساعدت دولت قطر زمینه‌ساز سفر تیفوسی‌های الوحده اردن و الفیصلی اردن شد، درباره شرایط میزبانی قطر در بازی فینال توضیح داد: همه ما می‌دانیم که ورزشگاه لوسیل ۹۰ تا ۸۰ هزار نفر ظرفیت دارد و جمعیتی که قطر در اختیار ما گذاشته بسیار کم است. امیدوار هستم تمامی اردنی‌هایی که در قطر حضور دارند در بازی فینال همراه تیم ما باشند.

لازم به ذکر است این تصمیم فدراسیون فوتبال قطر در رابطه با حضور هواداران، اتفاقی بود که در بازی نیمه نهایی مقابل ایران نیز رخ داده بود. آنها ظرفیت بسیار کمی را در اختیار هواداران ایرانی قرار دادند حال به نظر می‌رسد همچین اتفاقی در انتظار اردنی‌ها خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!