اسرائیل 71 اسیر فلسطینی را آزاد کرد



اسرائیل 71 اسیر فلسطینی را آزاد کرد

رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه، ۷۱ فلسطینی را که از مناطق مسکونی مختلف نوار غزه به اسارت گرفته بود، آزاد کرد.

اداره گذرگاه‌ های مرزی در نوار غزه، امروز (پنجشنبه، ۸ فوریه) از آزادی ۷۱ اسیر فلسطینی از جمله ۱۹ زن را در گذرگاه «کرم ابوسالم» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه پیش نیز ۱۱۴ نفر از اسرای ساکن غزه را که در جریان جنگ بازداشت شده بودند، پس از هفته‌ها شکنجه آزاد کرد. اغلب آنها از ساکنان خان‌یونس در جنوب نوار غزه بودند، منطقه‌ای که از چند هفته پیش شاهد حملات و یورش‌های شدید اشغالگران اسرائیلی است.


اسرائیل 71 اسیر فلسطینی را آزاد کرد

آثار شکنجه بر بدنهای اغلب این اسرا کاملا مشهود بود، اسرایی که بین چند روز تا چند هفته اسیر بودند. برخی از آنها به زندانهای اسرائیل منتقل شده بودند و برخی دیگر در خانه‌های ویران شده‌ای که در غزه به پادگان اسرائیلی‌ها تبدیل شده، نگهداری می‌شدند. اغلب این اسرا پس از آزادی و از عقب‌نشینی نسبی اشغالگران به برخی بیمارستان‌ها از جمله مانند مجتمع پزشکی ناصر منتقل شدند و تعدادی از آنها به همراه خانواده های خود به بیمارستان ابویوسف النجار در شهر رفح برای دریافت کمک‌های اولیه و اطمینان از اینکه بدنهایشان تحت شکنجه آسیب جدی ندیده باشد، منتقل شدند بویژه که برخی از آنها دچار بیماری‌های مزمن ازجمله سرطان بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش