لیست خرید پرستاره رئال


لیست خرید پرستاره رئال

رئال مادرید برای تقویت خود در تابستان آینده، نام ستاره‌های پرای‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و لیل را در لیست خرید قرار داده است.

در فاصله ۵ ماه تا فصل نقل‌و انتقالات تابستانی، رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای جذب ستاره‌های موردنظرش در تابستان آینده است. روزنامه مارکا اسپانیا خبر داد کیلیان امباپه، آلفونسو دیویس و لنی یورو، ۳هدف بزرگ رئال در تابستان آینده تسند.

اوج این پروژه، بدون شک، جذب امباپه از پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود، بازیکنی که مادرید از سال ۲۰۱۷ زیر نظر دارد.او سال ۲۰۲۲ به پیوستن به برنابئو نزدیک بود، اما تصمیم گرفت قرارداد خود را با PSG تمدید کند. با این حال با به پایان رسیدن قراردادش در ابتدای تابستان آینده، رئال برای جذب او دوباره آستن بالا زده است. به خصوص که این بار برخلاف دفعه قبل، امباپه، علاقه‌ای به تمدید و ماندن در پاریس نداد.

دیویس، مدافع کانادایی بایرن مونیخ دیگر ستاره موردنظر رئال برای فصل آینده است. این بازیکن کانادایی به عقیده خیلی‌ها، بهترین دفاع چپ اروپا است و رئال در این پست هنوز بازیکن موردنظرش را پیدا نکرده است.

آخرین هدف رئال در تابستان ۲۰۲۴، لنی یورو، مدافع میانی جوان ۱۸ ساله از لیل است، باشگاهی که ارزش این مدافع را حدود ۶۰ میلیون یورو عنوان کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود